Κόσμος
Τετάρτη, 06 Φεβρουαρίου 2002 11:34

Εκρηξη σε ορυχείο στην Πολωνία, τουλάχιστον πέντε νεκροί

Τουλάχιστον πέντε ανθρακωρύχοι έχασαν τη ζωή τους από έκρηξη που έγινε σήμερα το πρωϊ στο ορυχείο Γιάσμος στη Σιλεσία της νοτιο-δυτικής Πολωνίας, ανακοίνωσαν οι αρχές. Οπως μετέδωσαν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, μία ομάδα δέκα ή ένδεκα ατόμων βρισκόταν στο σημείο που σημειώθηκε η έκρηξη σε βάθος 400 μέτρων, ενώ μόλις δύο κατάφεραν να βγούν από εκεί. Η επιχείρηση διάσωσης είναι σε εξέλιξη. Αγνωστα παραμένουν τα αίτια της έκρηξης, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του μεταλλευτικού κέντρου της περιοχής, μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο της χώρας.