Την αύξηση της παραγωγικότητας, την αναδιοργάνωση της οργανωτικής της δομής και την ενδυνάμωση της εμπορικής της δραστηριότητας έχει θέσει ως στόχους η διοίκηση της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, κύρια χαρακτηριστικά της νέας στρατηγικής κατεύθυνσης είναι η καινοτομία στην επιχειρηματική σκέψη και δράση σε συνδυασμό με την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες.
Για την εκπλήρωση των στόχων αυτών η Σφακιανάκης αποφάσισε και έθεσε σε εφαρμογή τις ακόλουθες οργανωτικές αλλαγές:
- Την Γενική Διεύθυνση της εταιρείας ανέλαβε η κυρία Μιράντα Σφακιανάκη.
-Την θέση του Chief Financial Officer ανέλαβε ο κ Γιώργος Κουκουμέλης.
- Τη δημιουργία νέας θέσης Γενικού Εμπορικού Διευθυντή όλων των δραστηριοτήτων της Σφακιανάκης, την οποία ανέλαβε ο κ Γιώργος Γαρδέλης.
-Την θέση του Εμπορικού Διευθυντή της SUZUKI ανέλαβε ο κ Nicholas Bernard.
- Την θέση του Εμπορικού Διευθυντή για τις 12 μάρκες της Λιανικής ανέλαβε ο κ Παναγιώτης Τορνάρος.
- Τη δημιουργία νέας θέσης Διευθυντή Αναδιοργάνωσης την οποία ανέλαβε ο κ Δημήτρης Βλάχος παράλληλα με την διεύθυνση της πληροφορικής που διατηρεί στον Όμιλο.