Την αύξηση της παραγωγικότητας, την αναδιοργάνωση της οργανωτικής της δομής και την ενδυνάμωση της εμπορικής της δραστηριότητας έχει θέσει ως στόχους η διοίκηση της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ. Ποιες οργανωτικές αλλαγές τέθηκαν σε εφαρμογή.
Την αύξηση της παραγωγικότητας, την αναδιοργάνωση της οργανωτικής της δομής και την ενδυνάμωση της εμπορικής της δραστηριότητας έχει θέσει ως στόχους η διοίκηση της Σφακιανάκης ΑΕΒΕ.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, κύρια χαρακτηριστικά της νέας στρατηγικής κατεύθυνσης είναι η καινοτομία στην επιχειρηματική σκέψη και δράση σε συνδυασμό με την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες.
Για την εκπλήρωση των στόχων αυτών η Σφακιανάκης αποφάσισε και έθεσε σε εφαρμογή τις ακόλουθες οργανωτικές αλλαγές:
- Την Γενική Διεύθυνση της εταιρείας ανέλαβε η κυρία Μιράντα Σφακιανάκη.
-Την θέση του Chief Financial Officer ανέλαβε ο κ Γιώργος Κουκουμέλης.
- Τη δημιουργία νέας θέσης Γενικού Εμπορικού Διευθυντή όλων των δραστηριοτήτων της Σφακιανάκης, την οποία ανέλαβε ο κ Γιώργος Γαρδέλης.
-Την θέση του Εμπορικού Διευθυντή της SUZUKI ανέλαβε ο κ Nicholas Bernard.
- Την θέση του Εμπορικού Διευθυντή για τις 12 μάρκες της Λιανικής ανέλαβε ο κ Παναγιώτης Τορνάρος.
- Τη δημιουργία νέας θέσης Διευθυντή Αναδιοργάνωσης την οποία ανέλαβε ο κ Δημήτρης Βλάχος παράλληλα με την διεύθυνση της πληροφορικής που διατηρεί στον Όμιλο.