Κατά την παρουσίαση του νέου μονοθέσιου στο τεχνολογικό κέντρο της McLaren στο Γουόκινγκ και οι δύο δήλωσαν ανυπόμονοι να βρεθούν στην πίστα της Χερέθ για να το δοκιμάσουν.
Στόχος άλλωστε της McLaren είναι να μπορέσει να τερματίσει την διετή κυριαρχία της Red Bull σε οδηγούς και κατασκευαστές, αντίστοιχα. Εχουν ήδη περάσει πολλά χρόνια από τότε που η Βρετανική ομάδα ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατάταξη των κατασκευαστών. Η τελευταία φορά ήταν το 1998.
Η εταιρεία του Γουόκινγκ με τη νέα MP4-27 θέλει να ξεχάσει το άσχημο 2011 και με αναπτερωμένο το ηθικό να αντικρύσει τη νέα χρόνια, αναμένοντας τις πρώτες δοκιμές στην Χερέθ.
Ευχή όλων είναι να μην υπάρξουν προβλήματα αντίστοιχα με πέρυσι κατά την διάρκεια της προετοιμασίας της. Χαρακτηριστικό του δυσάρεστου κλίματος που υπήρχε σχετικά με το περυσινό μονοθέσιο είναι η παραδοχή του Τζένσον Μπάτον πως δεν πίστευε ότι με την MP4-26 θα μπορούσε να κερδίσει έναν αγώνα.
«Προσωπικά δεν ένιωθα ότι θα κερδίζαμε αγώνες πέρυσι μετά τις πρώτες δοκιμές«, δήλωσε ο Βρετανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής κατά τη σημερινή παρουσίαση της MP4-27, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι αυτό που χρειάζεται τώρα στην αρχή είναι πολλές δοκιμές.
«Είναι δύσκολο να ξέρεις που βρίσκεσαι. Ελπίζω ότι είμαστε σε σωστό σημείο όταν θα βγάλουμε το μονοθέσιο στην Χερέθ. Η πιο σημαντική λεπτομέρεια είναι να διανύσεις πολλά χιλιόμετρα στις δοκιμές για να έχεις έτσι τον χρόνο να ρυθμίσεις σωστά το μονοθέσιο σου και να πας στον πρώτο αγώνα δίχως να ανησυχείς για κάτι. Είμαι όλοι θετικοί αυτή τη στιγμή, ελπίζοντας ότι αυτό θα συνεχιστεί και στις δοκιμές. Επειδή ακόμη δεν γνωρίζουμε που βρισκόμαστε, είναι πολύ σημαντικό να μείνουμε προσηλωμένοι σε αυτό που κάνουμε. Κοιτάξτε σε μερικές εβδομάδες σε ποιο σημείο θα είμαστε», υπογράμμισε ο Βρετανός πιλότος, αποδεχόμενος ότι η Red Bull θα «είναι δύσκολος αντίπαλος».
Ανανεωμένος ο Χάμιλτον
Αναζωογονημένος επέστρεψε στην ενεργό δράση ο Λιούις Χάμιλτον μετά την ανάπαυλα των χειμωνιάτικων διακοπών. Όπως αποκάλυψε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής στην παρουσίαση της νέας MP4-27, το «αφεντικό» της εταιρείας του Γουόκινγκ, Μάρτι Γουΐτμαρς του επέτρεψε να μείνει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μακριά από την ομάδα μετά το τέλος του περυσινού πρωταθλήματος.
Κι αυτό όπως δήλωσε, τον ωφέλησε αρκετά διότι έμεινε αρκετό καιρό μακριά από την Formula 1. Γεγονός που τον βοήθησε να ξανασκεφτεί και να επανακαθορίσει τους στόχους του στο άθλημα.
«Bρισκόμουν στα κρύα βουνά του Κολοράντο, περνώντας τον χρόνο μου με την οικογένεια και τους φίλους μου. Εκανα πολύ προπόνηση, δεν έχασα πολλά πράγματα, ούτε και την εξέλιξη του μονοθέσιου. Ηταν πολύ όμορφα να βρίσκεσαι μακριά από όλο αυτό για λίγο, μόνο και μόνο για να βρεις την ενέργεια σου, να ανανεωθείς. Το να ξεκινάς εκ νέου και να ξαναρχίσεις την προπόνηση ήταν εκπληκτικό. Πέρυσι προπονήθηκα αρκετά, αλλά φέτος το ισορρόπησα λίγο καλύτερα. Το να ξοδεύεις χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους σου, είναι ο τρόπος για να ανακτήσεις την ενέργειά σου. Είμαι ευγνώμων στον Μάρτιν (σ.σ. Γουΐτμαρς) που μου επέτρεψε να έχω ένα τόσο καλό διάλειμμα», δήλωσε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πέρυσι δεν είχε σταθερή απόδοση καθώς η ψυχολογική του κατάσταση δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή (κυρίως λόγω συναισθηματικών προβλημάτων).
Ο Βρετανός πιλότος δεν θεωρεί ότι στη McLaren γίνονται διακρίσεις υπέρ του Τζένσον Μπάτον, υποστηρίζοντας ότι κανείς από τους δύο δεν έχει ιδιαίτερη μεταχείριση.
«Δουλεύουμε πολύ στενά ως ομάδα, εγώ και ο Τζένσον. Μερικές φορές υπάρχουν οδηγοί που απαιτούν διαφορετικά πράγματα. Ο Τζένσον όμως κι εγώ θέλουμε περίπου το ίδιο στήσιμο, επομένως και τα ίδια πράγματα. Δεν νιώθω ότι εκείνος θα ωφεληθεί περισσότερο από εμένα, νομίζω ότι νιώθει ακριβώς το ίδιο. Κατά κύριο λόγο συμφωνούμε σε αυτό που πρέπει να κάνουμε», τόνισε ο Βρετανός οδηγός, θέτοντας τέρμα σε ανάλογες συζητήσεις που είχαν ανακύψει στο παρελθόν.
Δεν θα κατασκευάσει κινητήρα η McLaren
Στην παρουσίαση της νέας MP4-27 η McLaren, μέσω του Μάρτιν Γουΐτμαρς, αποφάσισε για μία ακόμη φορά να ασχοληθεί με το θέμα των κινητήρων, απορρίπτοντας την προοπτική να κατασκευάσει τον δικό της κινητήρα.
Όπως ανακοίνωσε το «αφεντικό» της η Βρετανική ομάδα δεν σχεδιάζει νε προβεί σε αυτό βήμα ή να αλλάξει τη Mercedes-Benz από τον προμηθευτή κινητήρων.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει ανακύψει εδώ και καιρό καθώς όλο και πιο συχνά ακούγονται φήμες ότι η εταιρεία του Γουόκινγκ αναζητά συνεργάτη από τον οποίο θα αγοράζει μοτέρ μετά το 2015, όταν δηλαδή λήγει η συνεργασία της με τη Mercedes-Benz.
Δεν είναι λίγες οι φορές που κατά καιρούς εκπρόσωποί της έχουν βγει δημοσίως και έχουν διαψεύσει τις συγκεκριμένες φήμες. Η τελευταία την θέλει να σκέπτεται να εισέλθει στο πεδίο των κατασκευαστών ακολουθώντας το παράδειγμα της Ferrari. Κάτι τέτοιο όμως ο Μάρτιν Γουΐτμαρς το απέρριψε κατηγορηματικά.
«Η Formula 1 είναι πολύ, πολύ ισχυρό περιβάλλον για την προώθηση μία μάρκας αυτοκινήτων και να αποκτήσει ταυτότητα. Εμείς ωστόσο δεν έχει σχέδια, ούτε βραχυπρόθεσμα, ούτε μεσοπρόθεσμα, ούτε μακροπρόθεσμα, να κατασκευάζουμε δικούς μας κινητήρες. Σεβόμαστε πάρα πολύ αυτό που έχει πετύχει η Ferrari, αλλά θα κάνουμε τα πράγματα με τον δικό μας τρόπο. Ο κόσμος μπορεί να υποπτεύεται λόγω του προγράμματος αυτοκινήτων δρόμου, αλλά αυτό δεν έχει νόημα για εμάς. Εχουμε ένα υπέροχο συνεργάτη εδώ και 18 έτη, τη Mercedes-Benz, η οποία προφανώς κατασκευάζει τον καλύτερο κινητήρα στη Formula 1. Το κίνητρο να αλλάξουμε είναι πολύ μικρό. Απολαμβάνουμε τη συνεργασία και έχουμε πρόθεση να τη συνεχίσουμε για αρκετά ακόμη χρόνια», τόνισε ο Μάρτιν Γουΐτμαρς.