Ο Φινλανδός φοβάται ότι ίσως χρειαστεί περισσότερος χρόνος για τη Lotus μέχρι να το λύσει. Ηδη, σήμερα στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών μπήκε στην πίστα μόλις στα τελευταία πέντε λεπτά ενώ στη δεύτερη διαδικασία σημείωσε μόνο επτά γύρους.
Στην πρώτη περίοδο των δοκιμών δοκιμάστηκε μια διαφορετική κρεμαγιέρα τιμονιού στην E20 του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή. Η λύση αυτή δεν του άφηνε καλή αίσθηση με αποτέλεσμα να ζητήσει από την ομάδα να την αλλάξουν. Για αυτόν άλλωστε τον λόγο έμεινε τόση ώρα στo γκαράζ της Lotus.
Η αλήθεια είναι ότι ο Φινλανδός επιζητεί την ακρίβεια και οι λύσεις που του δίδονται μέχρι στιγμής από τους μηχανικούς της Lotus δεν τον ικανοποιούν.
«Αυτό έχω και θα προσπαθήσω να δουλέψω όσο καλύτερα μπορώ με αυτό. Μοιάζει να δουλεύει καλά σε κάποιες πίστες, αλλά σε μερικές ειδικές συνθήκες και μέρη ίσως μας δημιουργήσει μικρά προβλήματα. Ελπίζουμε όμως ότι μέχρι τον επόμενο αγώνα στη Μαλαισία να έχουμε κάτι καινούργιο. Σίγουρα θα πάρει λίγο χρόνο, πριν το διορθώσουμε. Εδώ προς το παρόν με ό,τι έχουμε είμαστε εντάξει, αλλά σε κάποιες πίστες σίγουρα θα χρειαστεί να το βελτιώσουμε», δήλωσε ο Ραϊκόνεν στο Autosport όταν ρωτήθηκε σχετικά με το πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης.
Σε ό,τι αφορά την αίσθηση που έχει για την E20 ο Φινλανδός τόνισε ότι δεν είναι σε θέση να γνωρίζει ακόμη κάτι αφού το πρωΐ σημείωσε μόλις έναν γύρο χωρίς να έχει κίνηση η πίστα και έναν ακόμη το απόγευμα. Ελπίζει όμως αύριο ότι η κατάσταση θα είναι καλύτερη και τα αποτελέσματα μετά τις κατατακτήριες θα είναι θετικά.