Μετά την άσχημη εμφάνισή του στην Αυστραλία, υπήρξε μεγάλος μέρος του Τύπου που ανέφερε ότι η Ferrari έχει ήδη βρει τον αντικαταστάτη του στο πρόσωπο του Γιάρνο Τρούλι, ο οποίος φέτος έμεινε χωρίς ομάδα. Και ότι επίσης η πόρτα της εξόδου φαντάζει κοντά για τον Μάσα.
Είναι άλλωστε γνωστό πως αυτή η χρονιά θα αποτελέσει και το κριτήριο παραμονής του βραζιλιάνου στην Scuderia. Όπως άλλωστε του έχει διαμηνυθεί από τα ανώτερα στελέχη, αν ξαναβρεί τον παλιό, καλό εαυτό του, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παραμένει και ανανεώσει με την Scuderia.
Σε όλες αυτές τις φήμες που διαχέονται τις τελευταίες ημέρες στην ατμόσφαιρα ο Βραζιλιάνος επιμένει ότι δεν τον ενδιαφέρουν. «Για να είμαι ειλικρινής δε με νοιάζει. Ποτέ δεν οδηγούσα βασιζόμενος στο τι λένε ή τι πιστεύουν οι άλλοι για εμένα. Απλά έκανα τη δουλειά μου, σκεπτόμενος να κάνω ότι καλύτερο μπορώ με το μονοθέσιο. Όταν ήρθα εδώ το 2008, έλεγαν ότι ήμουν εκτός της ομάδας, διότι δεν τερμάτισα στην Αυστραλία και στη συνέχεια ούτε κι εδώ και τελικά αυτή εξελίχθηκε στην καλύτερη μου χρονιά. Τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν πολύ γρήγορα από τη μία ημέρα στην άλλη. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έχω το μονοθέσιο που γνωρίζω από τις χειμερινές δοκιμές», δήλωσε αποφασιστικά ο Βραζιλιάνος πιλότος.
Παράλληλα, προς αποφυγήν αμφιβολιών σχετικά με την κατάσταση του μονοθέσιου που είχε στα χέρια του και για να αποφευχθεί η πιθανότητα ευθύνης της F2012 για την άσχημη εμφάνισή του στην Αυστραλία, ο Μάσα θα δοκιμάσει στη Μαλαισία νέο πλαίσιο. Ο ίδιος πάντως δήλωσε ότι η F2012 που οδήγησε στην πίστα του Αλμπερτ Παρκ ήταν πολύ κακή και έπασχε από έλλειψη ισορροπίας.
«Χρειάζεται να αλλάζουμε σελίδα μετά την Αυστραλία και να ξεκινήσουμε από το μηδέν. Αυτό σχεδιάζουμε για αυτόν τον αγώνα, όπου ελπίζω ότι θα έχω μια καλή εκκίνηση. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που είχα έναν δύσκολο αγώνα, υπήρξαν πολλές. Κάποιος πάντα πρέπει να κοιτά τον επόμενο και αυτό το σαββατοκύριακο είμαστε μόλις στον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος, επομένως υπάρχει ακόμα πολύς χρόνος.
Σε ό,τι αφορά στη Μελβούρνη, είναι αλήθεια ότι δεν υπήρξε ποτέ Σαββατοκύριακο που το μονοθέσιο να έχει τόσο άσχημη αίσθηση από την πρώτη κιόλας ημέρα. Το μονοθέσιο δεν δούλευε με τον τρόπο που έπρεπε και μετά από μερικούς γύρους τα ελαστικά είχαν πρόβλημα. Το θέμα όμως δεν αφορούσε τα ελαστικά, αλλά προκλήθηκε από την έλλειψη ισορροπίας του μονοθέσιου. Αλλάζουμε έτσι το σασί για αυτόν τον αγώνα και πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό.
Κάθε φορά που οδξηγούσα αυτό το μονοθέσιο κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών δεν είχα τα προβλήματα που είχα από την πρώτη ημέρα στην Αυστραλία. Για παράδειγμα την επόμενη ημέρα που ο Φερνάντο οδήγησε το ίδιο μονοθέσιο στη Βαρκελώνη, δεν υπήρξε κάτι το περίεργο ή διαφορετικό σε σχέση με τους χρόνους, το βήμα και τη φθορά των ελαστικών. Μετά φτάνουμε στην Αυστραλία και βλέπουμε ότι όλα είναι διαφορετικά. Αρα, η αλλαγή του σασί είναι σίγουρα αυτό που έπρεπε να γίνει», τόνισε ο Βραζιλιάνος πιλότος.