Ο Αυστραλός αναβάτης μόλις στον τελευταίο από τους δώδεκα γύρους που συμπλήρωσε κατά την δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο Κατάρ, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:56.186 και έκανε το δύο στα δύο. Ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε την Πέμπτη θέση, όντας λίγο περισσότερο από πέντε δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από πρωτοπόρο, μέχρι εκείνη τη στιγμή Λορένθο.
Μόλις 0,214 δευτ. πίσω από τον Στόνερ έμεινε τελικά ο Λορένθο που διατηρούσε την πρώτη θέση για αρκετό χρονικό διάστημα του 45λέπτου. Τόσο ο Ισπανός όσο και ο Στόνερ ήταν οι μοναδικοί αναβάτες που κατάφεραν να ρίξουν τον χρόνο τους κάτω από το 1:57.
Εκπληξη αποτελεί η τρίτη καλύτερη επίδοση του Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την Monster Yamaha Τech 3. Θέση που είναι η υψηλότερη μεταξύ των αναβατών των «δορυφορικών» ομάδων.
Σταθερά, όπως στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ο Μπεν Σπις με τη δεύτερη εργοστασιακή Yamaha παρέμεινε στην τέταρτη θέση, αρκετά όμως μακριά από τους χρόνους των Στόνερ και Λορένθο.
Ο Χέκτορ Μπαρμπερά βελτίωσε την απόδοσή και τη θέση του σε σχέση με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, ανεβαίνοντας πέμπτος. Aυτή ήταν η καλύτερη θέση για την Ducati έστω και από την δορυφορική της ομάδα. Πίσω του με 0,019 δευτ. ακολούθησε ο Ντάνι Πεντρόζα με την εργοστασιακή Respol Honda. Ο Ισπανός είχε μία πτώση στην στροφή οκτώ της πίστας χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί.
Ο Νίκι Χέιντεν δεν ήταν τόσο αποδοτικός όσο στις πρώτες δοκιμές φέρνοντας την εργοστασιακή Ducati μόλις στις έβδομη θέση με τον Καλ Κρούτσλοου να τον ακολουθεί στην γενική κατάταξη. Καλύτερα ήταν τα πράγματα για τον περυσινό πρωταθλητή της Moto2 Στέφαν Μπραντλ που ανέβηκε ένατος ενώ την πρώτη δεκάδα, όπως και στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές έκλεισε ο Βαλεντίνο Ρόσι.
Ακολούθησαν ο Κάρελ Αμπραχαμ με την δορυφορική ομάδα της Ducati (Cardion AB Motoracing) και ο Αλβάρο Μπαουτίστα με την Honda της San Carlo Gresini.
Την καλύτερη επίδοση από τις CRT μοτοσικλέτες πέτυχε ο Κόλιν Εντουαρτς, σημειώνοντας τον 13ο χρόνο.