Ο Γερμανός πιλότος σαφώς «ανεβασμένος» από την πρώτη του νίκη στην Κίνα, κατάφερε μέσα στην πρώτη μισή ώρα της διαδικασίας να κατεβάσει τα χρονόμετρα.
Το σίγουρο είναι ότι η απογευματινή διαδικασία ήταν σαφώς καλύτερη σε χρόνους και επιδόσεις με τις ομάδες να επιλέγουν και τη μαλακή γόμα. Αρχικά, υπήρχε μία μονομαχία μεταξύ των δύο Mercedes και της Red Bull του Σεμπάστιαν Φέτελ, αλλά τελικά η επίδοση του Ρόζμπεργκ δεν άφησε πολλά περιθώρια στον συμπατριώτη του να απαντήσει.
Φαίνεται ότι η πατέντα με το διπλό DRS που εφαρμόζει η Mercedes και μπορεί να χρησιμοποιήσει στις ελεύθερες δοκιμές φέρνει αποτέλεσμα, αν και ομολογουμένως το μονοθέσιο της είναι από τα γρήγορα φέτος. Το πρόβλημα με την διαχείριση των ελαστικών που απασχολεί την Γερμανική ομάδα εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά όπως φάνηκε, οι μηχανικοί της έχουν δουλέψει αρκετά πάνω σε αυτό.
Αλλωστε ο Ρόζμπεργκ έτρεχε στο τέλος με τη μεσαία γόμα όπως και οι δύο Red Bull σε μία προσπάθεια να αναλυθεί η φθορά των ελαστικών υπό πλήρη φορτίο καυσίμων. Αντιθέτως ο Μίκαελ Σουμάχερ έμεινε με τη μαλακή γόμα, πέφτοντας πέμπτος. Την ίδια επιλογή έκαναν και οι δύο πιλότοι της McLaren-Mercedes για το απόγευμα χωρίς ωστόσο να τους βγει.
Ο Χάμιλτον ήταν πιο αργός από το πρωΐ αν και η θερμοκρασία στην πίστα το απόγευμα ήταν τέσσερις βαθμούς χαμηλότερη σε σχέση με νωρίτερα. Ο Βρετανός κατέληξε να τερματίσει τέταρτος και να ζητάει από την ομάδα τη γόμα που χρησιμοποίησε κατά την πρώτη διαδικασία. Τα ίδια προβλήματα αντιμετώπισε και ο Τζένσον Μπάτον που έμεινε έκτος πίσω από τον Σουμάχερ.
Καλύτερα εξελίχθηκαν οι απογευματινές δοκιμές για τον Μαρκ Γουέμπερ που σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και ήταν 0,446 δευτ. πιο αργός από τον πρωτοπόρο Ρόζμπεργκ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αυστραλός δεν έχει στη διάθεσή του το KERS αφού κατά την διάρκεια της διαδικασίας ενημερώθηκε ότι είχε βγει εκτός.
Θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η σημερινή ημέρα για τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και τις δύο φορές κατέλαβε το απόγευμα την Τρίτη θέση, 0,263 δευτ. πίσω από τον teammate του, κατεβάζοντας μάλιστα τον χρόνο του σε σχέση με το πρωΐ.
Ανανεωμένος φάνηκε ο Καμούι Κομπαγιάσι φέρνοντας τη Sauber στην έβδομη θέση με τον teammate του Σέρτζιο Πέρεθ να είναι δέκατος.
Ανάμεσά τους ο Φερνάντο Αλόνσο που πραγματικά πάλευε με τη μαλακή γόμα και ο Ρομάν Γκροσεάν. Ο Κίμι Ραικόνεν αντιθέτως έμεινε αρκετά πίσω (13ος), μία θέση κάτω από τον Φελίπε Μάσα.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο και η Toro Rosso δεν τα παρατούν και ανέβηκαν στην ενδέκατη θέση με τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ να είναι 14ος, αντίστοιχα.
Μόλις 15ος ήταν ο Παστόρ Μαλντονάτο και τρεις θέσεις πιο κάτω ο Μπρούνο Σένα.
Η Caterham των Πετρόφ και Κοβαλάινεν ήταν πιο ψηλά από τον Βραζιλιάνο ενώ στις τελευταίες θέσεις οι Marussia των Γκλοκ και Πικ υπερίσχυσαν των HRT.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:32.816 35
2. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:33.262 +0.446 26
3. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:33.525 +0.709 28
4. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:33.747 +0.931 26
5. Mίκαελ Σουμάχερer Mercedes 1:33.862 +1.046 31
6. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:34.246 +1.430 28
7. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:34.411 +1.595 34
8. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:34.449 +1.633 31
9. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:34.615 +1.799 32
10. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:34.893 +2.077 34
11. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:34.895 +2.079 29
12. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:34.941 +2.125 29
13. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 1:35.183 +2.367 33
14. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:35.229 +2.413 26
15. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:35.459 +2.643 38
16. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:35.913 +3.097 32
17. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:35.968 +3.152 35
18. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:36.169 +3.353 30
19. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:36.587 +3.771 32
20. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:37.803 +4.987 33
21. Πέντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:37.812 +4.996 28
22. Nαράιν Kαρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:39.649 +6.833 27