Μετά την ολοκλήρωση των τριών πρώτων σημερινών ειδικών διαδρομών ο Γάλλος μόνιμος νικητής του ράλι από το 2005 εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης έχοντας αέρα 2,1 δευτ.
Αυτό το προβάδισμα οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επικράτησή του κατά την έβδομη και πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή όπου ο teammate του έχασε χρόνο, τερματίζοντας τρίτος. Ετσι η διαφορά του 0,1 δευτ. που είχε ο Λεμπ με την έναρξη της σημερινής ημέρας ανέβηκε στα 3,9 δευτερόλεπτα.
Τότε ο Χίρβονεν ξεκίνησε την επίθεσή του και κατάφερε, επικρατώντας στις δύο επόμενες ειδικές διαδρομές να «μαζέψει» αυτή τη διαφορά στα 2,1 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, ο Λεμπ ανέφερε ότι στην ένατη ΕΔ έχασε λίγο την εμπιστοσύνη του προς το DS3 WRC μετά από μία μικρή έξοδο που είχε και επαφή με μία πέτρα.
Κι ενώ μάχη μεταξύ των δύο Citroen μαίνεται για τα καλά, η τρίτη θέση της γενικής κατάταξης φαίνεται πως έχει «κλειδώσει» στον Ντάνι Σορντό. Ο Ισπανός οδηγός που αναπληρώνει τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στην ομάδα της Ford δείχνει να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο πρώτων. Αλλωστε μέχρι τώρα υπολείπεται 1:28,6 λεπτά από τον Χίρβονεν και 1:30,7 λεπτά από τον Λεμπ. Πάντως η λάθος επιλογή ελαστικών φαίνεται ότι του στοίχισε αρκετά σε χρόνους στις σημερινές στεγνές κατά γενική ομολογία ειδικές, παρά την χθεσινή βραδινή βροχή.
Ο Μαντς Οστμπεργκ με το Fiesta WRC της Adapta εξακολουθεί να διατηρεί την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας πίσω του τον Νάσερ Αλ-Ατίγια. Υπάρχουν ωστόσο φόβοι ότι ο οδηγός από το Κατάρ ίσως εγκαταλείψει καθώς στην ένατη ειδική διαδρομή, ειδικότερα δύο χιλιόμετρα πριν το τέλος της, συγκρούστηκε με μία πέτρα με αποτέλεσμα να υποστεί αρκετή ζημιά η πίσω δεξιά ανάρτηση και ο αντίστοιχος τροχός του Citroen DS3 WRC.
Μία τυχόν έξοδος από τον αγώνα του Αλ Ατίγια βολεύει ιδιαίτερα τον Μάρτιν Πρόκοπ που τον ακολουθεί στην γενική κατάταξη αφού θα κερδίσει μία θέση και θα ανέβει εκείνος πέμπτος.
Στη... μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Volkswagen Motorsport, νικητής προς το παρόν αναδεικνύεται ο Αντρέας Μίκελσεν έναντι του Σεμπαστιέν Οζιέ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώτος που προηγείται του Γάλλου οδηγού κατά 0,1 δευτ., αγωνίζεται για πρώτη φορά στην Αργεντινή.
Την ένατη θέση της γενικής κατάταξης καταλαμβάνει ο Αρμίντο Αραούχο με το Mini WRC της Team Portugal που αντιμετώπισε κάποια προβλήματα στην ένατη ΕΔ όταν τερμάτισε με λίγη ζημιά στον πίσω αριστερό τροχό.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Τιερί Νουβίλ, ο οποίος υπό τους κανονισμούς του Ράλι 2 επέστρεψε στον αγώνα. Στην ένατη ειδική διαδρομή ο Βέλγος είχε ένα τετακέ, χάνοντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου.