Οι οδηγοί πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας πήραν μια γεύση από τρεις ΕΔ του ελληνικού αγώνα (Αγιοι Θεόδωροι, Νέα Πίσσια και Αγία Μαρίνα), οι οποίες ωστόσο τους ήταν γνωστές από τα προηγούμενα χρόνια.
Δύσκολο αγώνα για τα ελαστικά χαρακτήρισε ο Σεμπάστιαν Λεμπ το Ράλι Ακρόπολις μετά την πρώτη του επαφή με τις ΕΔ. «Οι Ειδικές Διαδρομές είναι σχετικά σκληρές, με πολλές πέτρες. Το έδαφος είναι στεγνό, ενώ οι πολλές πέτρες μπορούν να εμφανιστούν στο δρόμο. Θα είναι δύσκολος αγώνας για τα ελαστικά, από ότι έχω δει μέχρι στιγμής».
Ο Μίκο Χίρβονεν τόνισε ότι οι ΕΔ «δείχνουν ΟΚ. Είναι σχετικά σκληρές σε κάποια σημεία, αλλά αυτό δεν αποτελεί κάτι νέο για την Ελλάδα».
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα υπογράμμισε ότι το χέρι του βρίσκεται σε καλή κατάσταση αλλά θεωρεί ότι θα πονάει κατά την διάρκεια του αγώνα πολύ ιδιαίτερα αν υπάρχουν πολλοί κραδασμοί.¨
Ο teammate του Πέτερ Σόλμπεργκ δηλώνει ενθουσιασμένος με τις ΕΔ και αναφέρθηκε ειδικότερα στη «Νέα Πίσσια», η οποία είναι αρκετά βραχώδης.
Ο Οττ Τανάκ έχει την αίσθηση ότι «το έδαφος είναι αρκετά μαλακό και όχι ιδιαίτερα σκληρό ως τώρα» ενώ ο Εβγκένι Νόβικοφ θεωρεί ότι η κατάσταση των ΕΔ είναι σχεδόν ίδια με την περυσινή.
Για τον Νάσερ Αλ Ατίγια το ράλι Ακρόπολις είναι «ένας σκληρός αγώνας και διόλου εύκολος» ενώ κλειδί για την επιτυχία και την διάσκεδασή του ο Τιερί Νουβίλ θεωρεί τις καλές σημειώσεις.
«Οι Ειδικές Διαδρομές φαίνονται σκληρές, κάτι φυσιολογικό. Υπάρχουν αρκετές πέτρες στο δρόμο. Αλλά αυτή είναι η Ελλάδα, έτσι πρέπει να είναι οι διαδρομές», δήλωσε ο Μαντς Οσμπεργκ μετά το πρώτο πέρασμα από τις τρεις ΕΔ ενώ για τον Αμρίντο Αραούχο με το Mini «ο αγώνας θα είναι σκληρός για ελαστικά και αναρτήσεις. Αλλά αυτός είναι ο αγώνας της Ελλάδας».
Ο έτερος οδηγός της Team Mini Portugal, Πάολο Νόμπρε χαρακτήρισε το Ακρόπολις τον πιο σκληρό αγώνα της χρονιάς και τον συγκρίνει μόνο με αυτόν της Αργεντινής. «Οι Ειδικές Διαδρομές έχουν πολλές πέτρες, οπότε κάποιες φορές πρέπει να πατάς το γκάζι και με το μυαλό σου», δήλωσε χαρακτηριστικά.