Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari αποθεώθηκε από τους χιλιάδες συμπατριώτες του που παραληρούσαν από την επιτυχία του.
Η προσπάθεια του Αλόνσο ήταν αξιομνημόνευτη καθώς ο Ισπανός ξεκίνησε από την ενδέκατη θέση, είχε μία εξαιρετική εκκίνηση και εκμεταλλευόμενος τις συγκυρίες ή καλύτερα ατυχίες των υπολοίπων πιλότων, ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Χαρές και πανηγύρια λοιπόν για την Ferrari που δείχνει μετά τις αναβαθμίσεις τις οποίες παρουσίασε να είναι ανταγωνιστική και σε καλές καιρικές συνθήκες. Η νίκη αυτή έχει μεγαλύτερη συναισθηματική αξία και για τον ίδιο τον Αλόνσο καθώς δεν είχε κερδίσει ποτές σε αυτό το σιρκουΐ και γενικά στην Ισπανία, παρά μόνο μία φορά στην Βαρκελώνη.
Ο αγώνας ήταν πραγματικά εντυπωσιακός με πολύ ενδιαφέρον! Οι εκπλήξεις για μία ακόμη φορά διαδέχονταν η μία την άλλη! Μεγάλοι άτυχοι ήταν κυρίως ο Σεμπάστιαν Φέτελ που εγκατέλειψε λίγο μετά την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, αν και ήταν πρώτος!
Το Οσκαρ ατυχίας ο Γερμανός οδηγός της Red Bull θα το μοιραστεί σίγουρα με τον Ρομάν Γκροσεάν. Ο Γάλλος έκανε πολύ καλό αγώνα και βρέθηκε μετά την εγκατάλειψη του Φέτελ, δεύτερος πίσω από τον Αλόνσο. Ξεκίνησε τότε να πιέζει τον Ισπανό κάνοντας του τη ζωή δύσκολη. Στον 41ο γύρο όμως, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω προβλήματος στην πίεση καυσίμου. Ετσι, σταμάτησε άδοξα η προσπάθεια του νεαρού πιλότου της Lotus. Παράλληλα, ο Αλόνσο πήρε μια μεγάλη ανάσα και συνέχισε την πορεία του προς τη νίκη με τον κοινό να τον αποθεώνει!
Μετά τις αναπάντεχες εκπλήξεις, ο Κίμι Ραικόνεν μετά το παλικαρίσιο πέρασμα στον Λιούις Χάμιλτον, δύο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, τον ανέβασε στην δεύτερη θέση. Ο Φινλανδός ήθελε απεγνωσμένα τη νίκη στην Ισπανία και ίσως να το πετύχαινε, όπως εξελίχθηκε η κατάσταση, αν έκανε μία καλύτερη εκκίνηση, αφού έπεσε αρκετά πίσω μετά την πρώτη στροφή και χρειάστηκε στη συνέχεια ήθελε πολύ χρόνο για να «μαζέψει» την κατάσταση.
Ο Λιούις Χάμιλτον κρατούσε μια θέση στο βάθρο, αλλά τα φθαρμένα του ελαστικά στο τέλος και το πείσμα του στην επαφή του με τον Παστόρ Μαλντονάτο στον τελευταίο γύρο, τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει λίγο πριν το τέλος και να φύγει από την Ισπανία χωρίς βαθμούς. Ο Τα ελαστικά της McLaren Mercedes στους δύο τελευταίους γύρους είχαν παραδώσει το πνεύμα/ Κάτι που αρχικά εκμεταλλεύτηκε ο Κίμι Ραικόνεν, περνώντας δεύτερος και ήθελε να επαναλάβει ο Παστόρ Μαλτονάτο. Ο Χάμιλτον φαίνεται όμως αποδέχθηκε την προσπέραση του Φιλνανδού, αλλά για κανένα λόγο δεν ήθελε να χάσει τη θέση το βάθρο. Ετσι, όταν προσπάθησε ο Μαλντονάτο που πραγματικά έκανε έναν πολύ αγώνα, να τον περάσει, συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να εγκαταλείψει έξαλλος και ο οδηγός από τη Βενεζουέλα να ολοκληρώσει τελικά δέκατος. Ο αγώνας δεν προμηνυόταν θετικός για τον Βρετανό, αφού ξανάζησε κι εδώ τον εφιάλτη με τα λάθη στα πιτστόπ όταν στον 29ο γύρο, ένα λάθος στα πιτς, τον καθυστέρησε αρκετά. Εντούτοις, όπως φάνηκε δεν του στοίχισε καθώς βρέθηκε στο πόντιουμ. Βέβαια, προς το τέλος του αγώνα ο Βρετανός προσπάθησε να κυνηγήσει τον πρωτοπόρο Αλόνσο, αλλά όπως φάνηκε, ο πιλότος της Ferrari ήλεγχε την κατάσταση.
Με αυτά και με αυτά, ο Μίκαελ Σουμάχερ που ξεκίνησε τον αγώνα δέκατος, πανηγύρισε την πρώτη του φετινή παρουσία στο βάθρο καθώς τερμάτισε τρίτος. Ενα θετικό αποτέλεσμα που αναζητούσε διακαώς ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής εδώ και καιρό μετά τις ατυχίες που είχε.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι κομβικό σημείο του αγώνα ήταν το ατύχημα των Κοβαλάινεν-Βερνιέ στον 29ο γύρο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, τα πάντα έμοιαζαν βαρετά, καθώς ο Φέτελ είχε φύγει μπροστά και πίσω προσπαθούσε ανεπιτυχώς να τον φτάσει ο Γκροσεάν ενώ ο Αλόνσο είχε ανέβει τρίτος.
Με την είσοδο όμως του αυτοκινήτου ασφαλείας, οι διαφορές είχαν εκμηδενιστεί κιι έτσι ο αγώνας ξεκίνησε από την αρχή με την συνέχεια να είναι άκρως αναπάντεχη.
Εντυπωσιακός ήταν και Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος αν και ξεκίνησε 19ος, έχοντας σταθερό ρυθμό και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των υπολοίπων, ανέβηκε πλέον τέταρτος. Ο Αυστραλός βρίσκεται έτσι στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, 20 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Αλόνσο.
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ προσπάθησε αλλά αρκέστηκε στην πέμπτη θέση, ενώ ο Νίκο Ρόζμπεργκ εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τους δύο τελευταίους γύρους και περνώντας του Μπάτον και Ντι Ρέστα (τον τελευταίο στην τελική ευθεία) άρπαξε στην έκτη θέση. Ετσι ο Σκωτσέζος έμεινε έβδομος και ο Βρετανός πιλότος της McLaren-Mercedes κατέληξε όγδοος, χωρίς ακόμη να έχει πείσει ότι έχει βρει τον εαυτό του.
Ενατος ήταν ο Σερζιο Πέρεθ με τη μοναδική Sauber στον αγώνα μετά την εγκατάλειψη του Κομπαγιάσι όταν συγκρούσθηκε με τον Μάσα.
Ο Μπρούνο Σένα έχοντας ένα άκρως επιθετικό στυλ οδήγησης και με μία σύγκρουση με τον Καμούι Κομπαγιάσι και μία ποινή διέλευσης, κατάφερε να τερματίσει 11ος, χωρίς βαθμούς. Ακολούθησε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso, τη στιγμή που ο Βερνιέ εγκατέλειψε. Θετικός ήταν ο αγώνας για την Caterham που είδε τον Βιτάλι Πετρόφ να τερματίζει 13ος. Κοβαλάινεν και Πικ ήταν 14ος και 15ος, αντίστοιχα με τις δύο HRT των Ντε Λα Ρόσα και Καρθικέγιαν να ακολουθούν.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1.44:16.449
2. Κίμι Ραικόνεν Lotus-Renault + 6.421
3. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes + 12.639
4. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault + 13.628
5. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 19.993
6. Νίκο Ρόζμπεγκ Mercedes + 21.176
7. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 22.886
8. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes + 24.653
9. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari + 27.777
10. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault + 34.630
11. Μπρούνο Σένα Williams-Renault + 35.900
12. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 37.000
13. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault + 1:15.871
14. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1:34.654
15. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth + 1:36.565
16. Φελίπε Μάσα Ferrari + 1 γύρος
17. Πέντρο ντε Λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1 γύρος
18. Ναράιν Καρθικέγιαν HRT-Cosworth + 1 γύρος
19. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 2 γύροι
Βαθμολογία οδηγών
1. Φ. Αλόνσο 111
2. Μ. Γουέμπερ 91
3. Λ. Χάμιλτον 88
4. Σ. Φέτελ 85
5. Ν. Ρόσμπεργκ 75
6. Κ. Ραϊκόνεν 73
7. Ρ. Γκροσεάν 53
8. Τζ. Μπάτον 49
9. Σ. Πέρες 39
10. Π. Μαλδονάτο 30
11. Π. Ντι Ρέστα 27
12. Κ. Κομπαγιάσι 21
13. Ν. Χούλκενμπεργκ 17
14. Μ. Σουμάχερ 17
15. Μπ. Σένα 15
16. Φ. Μάσα 11
17. Ζ.Ε. Βερνιέ 4
18. Ντ. Ρικιάρντο 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 176
2. McLaren 137
3. Lotus- Renault 126
4. Ferrari 122
5. Mercedes 92
6. Sauber 60
7. Williams 45
8. Force India 44
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]