Αν και ο Φινλανδός όταν ρωτήθηκε σχετικά δεν απέρριψε τίποτα, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, στην ομάδα του Εντσοουν δεν ανησυχούν καθώς πιστεύουν ότι η καλύτερη προοπτική για εκείνον είναι να παραμείνει.
«Είναι ωραίο που η Ferrari αναφέρεται στις εφημερίδες, αλλά δεν ξέρω ο Κίμι να έχει σχέδια επιστροφής στη Ferrari», δήλωσε ο επικεφαλής της Lotus, Ερίκ Μπουγιέ, ο οποίος σε ερώτηση του Autosport αν το οδηγικό δίδυμο της ομάδας θα παραμείνει το ίδιο του χρόνου τόνισε κατηγορηματικά. «Σίγουρα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να απομακρυνθούν».
Μην ξεχνάμε ότι φέτος η Lotus βρίσκεται μέχρι στιγμής στην τρίτη θέση της κατάταξης των κατασκευαστών, έναν μόλις βαθμό πίσω από την McLaren. Παράλληλα δύο φορές φέτος έχει τερματίσει στην δεύτερη και τρίτη θέση με αποκορύφωμα τον πρόσφατο αγώνα στην Ουγγαρία. Μόνο ο Ραικόνεν έχει ανέβει πέντε φορές στο βάθρο από τότε που επέστρεψε στην Formula 1 και βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, έναν βαθμό πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον. Παράλληλα και ο Ρομάν Γκροσεάν έχει καταφέρει τρεις φορές να βρεθεί στο πόντιουμ. Επομένως, η ομάδα του Ενστοουν που έχει στη διάθεσή της έναν καλό μονοθέιο και ένα καλό οδηγικό δίδυμο, δε θέλει σε καμία περίπτωση να χάσει ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Το θέμα επιστροφής του Ραϊκόνεν ανέκυψε το περασμένο Σαββατοκύριακο μετά από ένα δημοσίευμα των Sunday Times. Είχε μάλιστα αναφερθεί από ανώνυμο στέλεχος της Scuderia ότι ο Φινλανδός αποτελεί μία πολύ καλή λύση καθώς είναι γρήγορος, έμπειρος, μη πολιτικοποιημένος και χωρίς συμβόλαιο στο τέλος της χρονιάς. Αμέσως η συγκεκριμένη φήμη έκανε τον γύρω του κόσμου και ήταν το κύριο θέμα συζητήσεων στα paddock της Ουγγαρίας.
Η Ferrari όπως φαίνεται, προσανατολίζεται στη μη ανανέωση του συμβολαίου του Φελίπε Μάσα στο τέλος της χρονιάς αφού οι εμφανίσεις του Βραζιλιάνου δεν είναι μέχρι στιγμής οι αναμενόμενες. Ετσι, η μία θέση για το 2013 μένει κενή με τους μνηστήρες που την ερίζουν να είναι πολλοί. Αρχικά, είχε ακουστεί ότι teammate του Αλόνσο θα ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ. Η μονοετής όμως επέκταση της συνεργασίας του Αυστραλού με την Red Bull μέχρι τα τέλη του 2013 χάλασαν τα σχέδια της Scuderia. Οι συζητήσεις πάντως μεταξύ τους είχαν γίνει και αυτό ήταν κάτι που επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο Γουέμπερ μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας του με την Red Bull.
Τώρα πλέον ακούγεται έντονα το όνομα του Κίμι Ραϊκόνεν. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι γνωρίζει καλά την ομάδα αφού συνεργάστηκε μαζί της για περίπου τρία χρόνια, κατακτώντας μάλιστα τον πρώτο και μοναδικό, μέχρι στιγμής, παγκόσμιο τίτλο του (το 2007). Από την άλλη πλευρά όλοι θυμούνται ότι οι σχέσεις του με το Λούκα ντι Μοντετζέμολο, πρόεδρο της Ferrari, δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως οι καλύτερες. Μην ξεχνάμε ότι η Scuderia για να φέρει στην ομάδα τον Φερνάντο Αλόνσο και να αποδεσμευτεί από τον Ραϊκόνεν αναγκάστηκε να «σπάσει» το υπάρχον συμβόλαιο με τον Φινλανδό στα τέλη του 2009, κάτι που της κόστισε αρκετά.
Όπως και έχει στην ομάδα του Μαρανέλο θεωρούν ότι έχουν ακόμη την πολυτέλεια του χρόνου στην επιλογή του δεύτερου πιλότου τους για μετά το 2012.
«Ο Κίμι ήταν ένας παγκόσμιος πρωταθλητής μαζί μας και καταλαβαίνω της φήμες στα ΜΜΕ, αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο πάνω σε αυτό. Είμαστε συνδεδεμένοι με τον Φελίπε και θέλουμε να τον προστατέψουμε και αυτό είναι σημαντικό για το πρωτάθλημα. Δεν υπάρχει κάτι νεότερο να αναφέρω. Δεν υπάρχει καμία βιασύνη για την απόφασή μας και καμία πληροφορία που θα μπορούσα να σας δώσω, αλλά οι πιλότοι που αναφέρατε νομίζω ότι έχουν συμβόλαια με άλλες ομάδες και εμείς δεν βιαζόμαστε», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι όταν ρωτήθηκε όχι μόνο για τη φήμη σχετικά με τον Ραϊκόνεν, αλλά και τα τελευταία δημοσιεύματα που θέλουν και τον Τζένσον Μπάτον στη λίστα επιλογών της Ιταλικής ομάδας.