Οι δημιουργοί του λένε ότι συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των πιο δημοφιλών δικτύων και ο κόσμος των celebrities φαίνεται να το έχει υποδεχτεί θετικά.
Το νέο κοινωνικό δίκτυο, Pheed, φιλοδοξεί να αλλάξει τις ισορροπίες στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων, και να αποφέρει κέρδη για τους δημιουργούς του, καθώς διαθέτει ένα σαφές επιχειρηματικό μοντέλο.
Το Pheed ξεκίνησε τη λειτουργία πριν από μερικές ημέρες, και, κατά τον O.D Kobo, διευθύνοντα σύμβουλό του, παίρνει τα «καλά» και αφήνει έξω τα «κακά» των άλλων site. Ήδη πάνω από ένα εκατομμύριο χρήστες έχουν κάνει εγγραφές, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και διασημότητες, όπως η Μάιλι Σάιρους, ο Ντέιβιντ Γκουέτα και η Πάρις Χίλτον: Συνολικά, γύρω στις 180 διασημότητες έχουν λογαριασμούς στο Pheed, το οποίο οι δημιουργοί του χαρακτηρίζουν ως «multimedia πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο».
Το Pheed διαθέτει ένα timeline στα πρότυπα του Facebook, λειτουργία για εύρεση δημοφιλών θεμάτων συζήτησης όπως το Twitter και τη δυνατότητα εύκολης ενσωμάτωσης υλικού (φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά αρχεία, ακόμα και «ζωντανές» μεταδόσεις) στις δημοσιεύσεις. Επιπροσθέτως, δίνει τη δυνατότητα διαβάθμισης των δημοσιεύσεων όσον αφορά την καταλληλότητά τους για μικρότερες ηλικίες. Οι χρήστες του μπορούν να κάνουν share τις δημοσιεύσεις τους και με το Facebook, το Twitter ή κάποιο blog.
Ως ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματά του θεωρείται το επιχειρηματικό του μοντέλο. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα «paywall», δηλαδή τη διάθεση premium περιεχομένου αντί χρηματικού αντιτίμου. Ένας χρήστης μπορεί να κάνει διαθέσιμο έτσι το υλικό του, πρακτικά «πουλώντας συνδρομές» στις δημοσιεύσεις του (από 1,99 μέχρι 34,99 δολάρια το μήνα) ή χρεώνοντας ανά θέαση. Τα μισά από τα έσοδα πηγαίνουν στον χρήστη και τα άλλα μισά στο Pheed. Εν ολίγοις, όποιος χρήστης το επιθυμεί, μπορεί να χρεώνει όσους θέλουν να βλέπουν το υλικό που «ανεβάζει».
Το εν λόγω μοντέλο, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, απευθύνεται κυρίως σε καλλιτέχνες που θέλουν να προωθήσουν τη δουλειά τους μέσω του κοινωνικού δικτύου (κάνοντας ακόμα και συναυλίες από το σπίτι τους, οι οποίες μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο, ζωντανά, μέσω του Pheed), ενώ παράλληλα δημιουργεί ένα «φίλτρο» με στόχο - κατά τα λεγόμενα των δημιουργών του- τη βελτίωση της ποιότητας του υλικού που καταφτάνει στους χρήστες των κοινωνικών δικτύων. Σύντομα αναμένεται να κυκλοφορήσει και ειδική εφαρμογή.