Παρά την ευκολία με την οποία πέτυχε την επίδοση αυτή, αναγκάστηκε να μείνει για το μεγαλύτερο μέρος της δεύτερης περιόδου στα πιτς, συμπληρώνοντας μόλις δεκαεπτά γύρους στην πίστα. Αιτία ήταν μία διαρροή στο σύστημα ψύξης της RB8, ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε και στο μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.
Μέχρι να βρεθεί λύση, ο Φέτελ αναγκάστηκε να βλέπει τις προσπάθειες των συναδέλφων του από τα πιτς. Μετά την πρώτη ώρα, και αφού η βλάβη επιδιορθώθηκε μπήκε στην πίστα και με φρέσκα ελαστικά (μεσαία γόμα όπως όλοι), δεν άφησε καμία αμφιβολία σε κανέναν για τον καταιγιστικό του ρυθμό αφού μόλις στον δεύτερο του γύρο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Κατά την απουσία του, τη... σημαία της Red Bull κρατούσε ψηλά ο Μαρκ Γουέμπερ που είχε την πρωτοπορία στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας. Ο Αυστραλός είχε σημειώσει χρόνο 1:39.485 με τη σκληρή γόμα, αλλά βελτίωσε ακόμη περισσότερο την επίδοσή του, όταν επέλεξε τη μεσαία, τερματίζοντας τελικά 0,757 δευτ. πίσω από τον teammate του.
Στη Ferrari υπάρχει αισιοδοξία για τον αγώνα μιας και ο Αλόνσο έμεινε μόλις 0,008 δευτ. πίσω από τον Γουέμπερ με χρόνους καλύτερους των δύο Red Bull ιδίως στο πρώτο και πιο δύσκολο κομμάτι της πίστας.
Στις δύο επόμενες θέσεις ακολούθησαν οι McLaren των Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον με τον πρώτο να αποφεύγει ένα τετ-α-κε στην στροφή 13 και τον δεύτερο να μένει μόλις 0,038 δευτ. πίσω από τον teammate του.
Οπως και στην πρώτη περίοδο έτσι και στη δεύτερη ο Φελίπε Μάσα κατέληξε έκτος, έχοντας πίσω του τον Νίκο Ρόζμπεργκ με τη Mercedes. Θεαματική ήταν η βελτίωση του Μπρούνο Σένα σε σχέση με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές αν αναλογιστεί κανείς ότι από 22ος τερμάτισε μόλις όγδοος.
Αν και είχε πρόβλημα με τις εξατμίσεις της Sauber, ο Καμούι Κομπαγιάσι ανέβασε την C31 της ελβετικής ομάδας στην ένατη θέση με τον Μίκαελ Σουμάχερ να ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα με την έτερη Mercedes.
Λίγο καλύτερα τα πράγματα για την Lotus στη δεύτερη περίοδο, η οποία όμως εξακολουθεί να μένει εκτός των δέκα πρώτων θέσεων. Ο Κίμι Ραϊκόνεν έμεινε ενδέκατος ενώ ο Ρομάν Γκροσεάν 13ος με τον Γάλλο να έχει ένα άσχημο τετ-α-κε στην στροφή ένα της πίστας, μιμούμενος τον Βιτάλι Πετρόφ με την Caterham λίγο νωρίτερα. Παράλληλα, ο Ρώσος εκνευρίστηκε με τον Γουέμπερ όταν ο Αυστραλός στην προσπάθειά του να τον περάσει, «βούτηξε» από την εσωτερική στην στροφή 11, προκαλώντας την οργή του πιλότου της Caterham.
Ο teammate του Χέικι Κοβαλάινεν είχε μία επαφή με την Toro Rosso του Ζαν-Ερίκ Βερνιέ στη στροφή 19 με αποτέλεσμα να κάνει έναν γύρο με κλαταρισμένο ελαστικό ενώ η εμπρός πτέρυγα της STR7 του Γάλλου να υποστεί ζημιά.
Ατυχος ήταν και ο Παστόρ Μαλντονάτο καθώς στο τέλος παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα στο κινητήρα της Williams ενώ ήταν στην στροφή 19 της πίστας. Ο πιλότος από την Βενεζουέλα κατάφερε να πάει το μονοθέσιο του μέχρι τα πιτς, μετά από μία μικρή φωτιά που εκδηλώθηκε στη μία από τις εξατμίσεις της FW34. Ετσι, θα υποχρεωθεί σε αναγκαστική αλλαγή κινητήρα κατά την διάρκεια της νύχτας.
Στην... ουρά της γενικής κατάταξης, τα δύο μονοθέσια της HRT των Ντε λα Ρόσα και Καρθικέγιαν, αντίστοιχα, δεν βγήκαν την πρώτη μισή ώρα στην πίστα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
Με την ολοκλήρωση και των δεύτερη ελεύθερων δοκιμών ένα είναι σίγουρο. Οτι αυτή η περίοδος ήταν πιο ενδιαφέρουσα από την πρώτη, οι πιλότοι ξεχύθηκαν από νωρίς στην πίστα για να την δοκιμάσουν και να συλλέξουν πολύτιμα στοιχεία και οι χρόνοι τους ήταν καλύτεροι. Στην προσπάθειά τους αυτή σύμμαχος ήταν και ο καιρός και ιδίως η θερμοκρασία, η οποία ήταν υψηλότερη σε σχέση με την πρώτη περίοδο.
Η δράση συνεχιστεί αύριο το απόγευμα στις 17:00 (ώρα Ελλάδος) με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και στις 20:00 με τις κατατακτήριες. Ο αγώνας θα ξεκινήσει το βράδυ της Κυριακής στις 21:00.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:37.718 17
2. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:38.475 +0.757 36
3. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:38.483 +0.765 35
4. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:38.748 +1.030 31
5. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:38.786 +1.068 32
6. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:39.029 +1.311 33
7. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:39.448 +1.730 32
8. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:39.531 +1.813 38
9. Καμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:39.653 +1.935 36
10. Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:40.115 +2.397 30
11. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus-Renault 1:40.166 +2.448 32
12. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:40.230 +2.512 35
13. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:40.286 +2.568 32
14. Σέρζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:40.326 +2.608 35
15. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:40.435 +2.717 30
16. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:40.516 +2.798 32
17. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:40.700 +2.982 34
18. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:41.430 +3.712 35
19. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:42.476 +4.758 38
20. Τίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:42.652 +4.934 33
21. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:42.846 +5.128 38
22. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:43.538 +5.820 38
23. Πέντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:44.453 +6.735 16
24. Ναράιν Καρθθικέγιαν HRT-Cosworth 1:45.114 +7.396 20
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]