Το κόστος που καταβάλλεται κάθε χρόνο, εκτοξεύτηκε από φέτος σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA και εφεξής θα εξαρτάται άμεσα από τους βαθμούς που θα συγκεντρώνει η κάθε ομάδα στο πρωτάθλημα και το αν κατακτά τον τίτλο στους κατασκευαστές.
Κατά συνέπεια, όλες οι ομάδες θα καταβάλλουν το πάγιο των 500.000 δολαρίων αλλά στη συνέχεια θα κληθούν να πληρώσουν 5.000 δολάρια για κάθε βαθμό που κερδίζουν στο πρωτάθλημα ενώ για την παγκόσμια πρωταθλήτρια το ποσό θα είναι στα 6.000 δολάρια.
Κάτι που αμέσως-αμέσως σημαίνει ότι η Red Bull θα χρειαστεί να βγάλει από το ταμείο της 3,26 εκατ. δολάρια. Ένα αρκετά υψηλό τίμημα τη στιγμή που μέχρι φέτος οι ομάδες πλήρωναν μόλις 309.000 χιλιάδες ευρώ, ανεξαρτήτως θέσης και βαθμών.
Το νέο αυτό σύστημα της FIA προκάλεσε την αντίδραση των «μεγαλύτερων» κυρίως ομάδων, αλλά σύμφωνα με τον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας είναι πολύ πιο δίκαιο. Και αυτό γιατί οι μικρότερες ομάδες θα κληθούν να καταβάλουν πολύ λιγότερα χρήματα από εκείνες που έχουν την οικονομική ευχέρεια.
Προς το παρόν, έχει καταβληθεί από όλες πλην της HRT, το πάγιο των 500.000 δολαρίων και απομένουν τα υπόλοιπα. Στην Ισπανική ομάδα έχει δοθεί άδεια να καθυστερήσει την πληρωμή του παγίου λόγω σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Μάλιστα, λέγεται, ότι από αυτό το θέμα αναμένεται να κριθεί και η παρουσία της στο επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Αναλυτικά το κόστος συμμετοχής που θα πρέπει να καταβάλλει η κάθε ομάδα είναι:
1. Red Bull Racing 460 βαθμοί $3,26 εκατ.
2. Ferrari 400 βαθμοί $2,5 εκατ.
3. McLaren 378 βαθμοί $2,39 εκατ.
4. Lotus 303 βαθμοί $2,015 εκατ.
5. Mercedes 142 βαθμοί $1,21 εκατ.
6. Sauber 126 βαθμοί $1,13 εκατ.
7. Force India 109 βαθμοί $1,045 εκατ.
8. Williams 76 βαθμοί $0,88 εκατ.
9. Toro Rosso 26 βαθμοί $0,63 εκατ.
10. Caterham 0 βαθμοί $0,5 εκατ.
11. Marussia 0 βαθμοί $0,5 εκατ.
12. HRT 0 βαθμοί $0,5 εκατ.