Στην καθιερωμένη συνάντηση των στελεχών της Scuderia με τους εκπροσώπων των ΜΜΕ, ο Ντομενικάλι ανέφερε ότι θα υπάρξουν δύο ξεχωριστά σχεδιαστικά τμήματα, ένα για το 2013 και ένα για το 2014. Επικεφαλής σε όλο αυτό το εγχείρημα θα παραμείνει ο Νικόλας Τομπάζης, αρχισχεδιαστής της Scuderia.
Με αυτόν τον τόπο η ομάδα του Μαρανέλο θέλει να παρουσιάσει ένα δυνατό και ανταγωνιστικό μονοθέσιο για την επόμενη χρονιά, ικανοποιώντας έτσι και την επιθυμία του προέδρου της Λούκα ντι Μοντεζτέμολο. Παράλληλα, σε καμία περίπτωση δεν θέλει να χάσει το τρένο της εξέλιξης σε ό,τι αφορά στο 2014, όπου οι αλλαγές στους κανονισμούς και στα μονοθέσια θα είναι μεγάλες.
Ο Στέφανος Ντομενικάλι αποκάλυψε ότι το νέο μονοθέσιο αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου ενώ τόνισε ότι συνεχίζονται οι εργασίες στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρείας, η οποία θα παραμείνει κλειστή μέχρι τον προσεχή Αύγουστο.
«Εδώ και μερικούς μήνες, δουλεύουμε πάνω σε ένα πρόγραμμα αναδιοργάνωσης μαζί με την εισαγωγή νέων μεθόδων, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική σήραγγα. Όπως γνωρίζετς, αναδομούμε την εγκατάσταση στο Μαρανέλο, η οποία θα είναι κλειστή μέχρι τον Αύγουστο. Μέχρι τότε, θα χρησιμοποιούμε την σήραγγα της Toyota στην Κολωνία.
Υιοθετήσαμε επίσης, την καλύτερη μέθοδο διαχωρισμού της εργασίας μεταξύ αυτών που ασχολούνται με την αεροδυναμική σήραγγα και σε αυτούς που θα πρέπει να επικεντρωθούν στο πιο δημιουργικό κομμάτι.
Σε ό,τι αφορά στον σχεδιαστικό τομέα, αποφασίσαμε, ιδιαίτερα υπό το βάρος των ασυνήθιστων απαιτήσεων που θα αντιμετωπίσουμε το 2013, όπου θα χρειαστεί να δουλέψουμε πάνω σε ένα εντελώς νέο πρότζεκτ για το μέλλον, να έχουμε δύο διαφορετικούς συντονιστές: τον Σιμόνε Ρέστα, έναν μηχανικό που έχει εξελίξει την καριέρα του στο Μαρανέλο και είναι πολύ αποτελεσματικός, ο οποίος θα δουλέψει πάνω στο μονοθέσιο του 2013 και τον Φάμπιο Μοντέκι που θα ασχοληθεί με το μονοθέσιο του 2014. Ο Νικόλας Τομπάζης θα εξακολουθήσει να είναι ο αρχισχεδιαστής.
Χρειάζεται επίσης να εφαρμόσουμε και σε άλλους τομείς ότι έχουμε πετύχει στην πίστα, όπως για παράδειγμα, στην παραγωγή», τόνισε ο Στέφανο Ντομικάλι.
Στόχος της Ιταλικής ομάδας είναι να παρουσιάσει του χρόνου ένα μονοθέσιο που θα μπορέσει να ανταγωνιστεί την πρωταθλήτρια Red Bull, αλλά και τις McLaren και Lotus. Η F2012 από τα μέσα της φετινής χρονιάς έδειξε ότι δεν μπορούσε να «πιάσει» σε ταχύτητα τους ανταγωνιστές της παρά τις βελτιώσεις που παρουσιάζονταν αγώνα με αγώνα.
«Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι πρέπει να ξεκινήσουμε με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, όπως ζήτησε ο πρόεδρός μας. Είναι σαφές ότι έχουμε επικεντρώσει όλη μας την προσπάθεια στο νέο μονοθέσιο μερικές εβδομάδες πριν τον τελευταίο αγώνα, δεδομένου ότι πιέσαμε αρκετά μέχρι το τέλος φέτος. Το μονοθέσιο του 2013 θα παρουσιαστεί στα τέλη Ιανουαρίου ή ις πρώτες ημέρες του Φεβρουαρίου. Ως είθισται, το πρώτο θα αποτελεί μια απλή έκδοση για την παρουσίαση ενώ το ολοκληρωμένο θα βγει τις τελευταίες ημέρες των δοκιμών ή στην Αυστραλία, έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο όλο τον διαθέσιμο χρόνο», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari.