Ράλι Ακρόπολις 2011 - Ο Solberg διευρύνει τη διαφορά

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011 17:15
A- A A+

Ασταμάτητος είναι ο Petter Solberg αφού όχι μόνο κερδίζει τη μία μετά την άλλη τις Ειδικές Διαδρομές της σημερινής ημέρας, αλλά φροντίζει να αυξάνει και τη διαφορά του στην γενική κατάταξη από τον δεύτερο Jari-Matti Latvala. «Δε θα παίξω παιχνίδι τακτικής σχετικά με το ποιος μπαίνει πρώτος στις ειδικές. Είμαι εδώ για να κερδίσω», δήλωσε μετά το τέλος της τέταρτης ΕΔ ο Solberg.

Ετσι, ο Νορβηγός οδηγός με την «ιδιωτική» Citroen DS 3 WRC «κατάπιε» και το Ρεγκίνι, με μήκος 11,8 χλμ. και δείχνει να κυριαρχεί μέχρι στιγμής απόλυτα στον αγώνα. Ηδη, έχει αυξήσει τη διαφορά του κατά 28,4 δευτερόλεπτα από τον Jari-Matti Latvala, ο οποίος ήταν κατά 1,4 δευτερόλεπτα πιο αργός από το Νορβηγό στο Ρεγκίνι, σημειώνοντας τον δεύτερο χρόνο της ΕΔ.

Εντούτοις, ο Φινλανδός οδηγός της Ford Abu Dhabi World Rally Team παραδέχθηκε ότι δυσκολεύεται αρκετά μετά την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, όπου όλα πήγαν καλά.

Η πρώτη εργοστασιακή Citroen DS 3 WRC με τον Sebastien Ogier στο τιμόνι της ήταν το τρίτο ταχύτερο αυτοκίνητο με χρόνο 8:43,6 ενώ πίσω της μόλις δύο δέκατα (8:43,8) τερμάτισε ο Mikko Hirvonen με το έτερο Ford Fiesta RS WRC της ομάδας Ford Abu Dhabi.

O Φίνλανδος δηλώνει ικανοποιημένος με τη μέχρι στιγμής απόδοσή του και παραδέχθηκε ότι ο Petter Solberg είναι πολύ γρήγορος.

Ο Henning Solberg συνεχίζει να ανεβαίνει τόσο σε χρόνους όσο και στην γενική κατάταξη. Στο Ρεγκίνι σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (8:44,7), φτάνοντας έτσι έκτος στην γενική κατάταξη. O ίδιος δηλώνει αρκετά ικανοποιημένος και θέλει να είναι περισσότερο συγκεντρωμένος.

Στην τέταρτη ΕΔ «σκόνταψε» λίγο ο Sebastien Loeb, τερματίζοντας έκτος με χρόνο (8:45,9). Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε τη θέση του στην γενική κατάταξη αφού παραμένει τέταρτος.

Πιο πάνω από εκείνον βρίσκεται ο Petter Solberg, πρώτος, ο Jari-Matti Latvala, δεύτερος και ο Mikko Hirvonen, τρίτος.

Πέμπτος γενικής είναι ο Sebastien Ogier με τον Matthew Wilson να ανεβαίνει μία θέση, έβδομος, αν και στο Ρεγκίνι σημείωσε τον δέκατο καλύτερο χρόνο.

Ατυχος του αγώνα ήταν ο Mads Ostberg με Ford Fiesta RS WRC καθώς είχε μία έξοδο περίπου στο έβδομο χιλιόμετρο, χωρίς να τραυματιστεί ούτε αυτός ούτε και ο συνοδηγός του Jonas Andersson. Επεσαν όμως, χαμηλά στην κατάταξη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ειδική διαδρομή σταμάτησε για οκτώ λεπτά λόγω τραυματισμού ενός θεατή, ο οποίος δέχθηκε ιατρική περίθαλψη και είναι καλά. Λόγω αυτού του γεγονότος, η επόμενη, πέμπτη ΕΔ, Θήβα 2, ξεκίνησε με 25 λεπτά καθυστέρηση, στις 16:40 αντί στις 16:25.

Καλύτερο χρόνο στα Ελληνικά πληρώματα σημείωσαν οι Ψύλλος-Κοντός με Mitsubishi Lancer EVO X (9:53,6).

Κ.Φ.

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις