To φαινόμενο αυτό ήταν εμφανές και από την κάμερα στο μονοθέσιο ου Βραζιλιάνου πιλότου. Οι πρώτοι κραδασμοί παρουσιάστηκαν στο τέλος της μεγάλης ευθείας της πίστας Buddh circuit κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών ακόμη και της Παρασκευής. Η κατάσταση δεν άλλαξε ούτε κατά την διάρκεια του αγώνα με αποτέλεσμα ο Μάσα να μπει στα πιτς, να βγάλει τη νέα εμπρός πτέρυγα και να την αντικαταστήσει με την παλιά, για να αποφύγει πιθανά προβλήματα.
Η νέα εμπρός πτέρυγα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ινδία και απετέλεσε ένα από τα εξαρτήματα που εξέλιξε η ομάδα του Μαρανέλο εν όψει της νέας χρονιάς. Τα προβλήματα όμως που προέκυψαν οδηγούν την Ferrari στο δρόμο της αναζήτησης του λόγου που δεν «δούλεψε» το πρότζεκτ.
«Είναι αρκετά εμφανές ότι είχαμε μία λίγο παράξενη συμπεριφορά με τη συγκεκριμένη πτέρυγα υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Δεν γινόταν συνέχεια, αλλά ήταν εμφανές, το είδατε κι εσείς. Σίγουρα θα πρέπει να φέρουμε πίσω στις εγκαταστάσεις (σ.σ. της ομάδας) σωστά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε ποιο είναι το πρόβλημα, ή θα μπορούσα να πω ποιό δεν είναι το πρόβλημα –μπορεί μόνο μία περίεργη συμπεριφορά αυτής της πτέρυγας, διότι ήταν μόνο στη συγκεκριμένη», τόνισε ο αγωνιστικός διευθυντής Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι.
Παράλληλα, διέψευσε φήμες ότι η εμπρός πτέρυγα στο μονοθέσιο του Μάσα έφερε αλλαγές από εκείνη του Αλόνσο, υποστηρίζοντας ότι ήταν απολύτως όμοιες.