Για αυτό το λόγο θα ξεκινήσει επαναξιολόγηση για το 2012.
Ηδη, όλες οι ομάδες δοκίμασαν στο Αμπου Ντάμπι μια πειραματική μαλακή γόμα, η οποία αναμένεται να αντικαταστήσει τη μεσαία την επόμενη χρονιά. Επίσης υπάρχουν σχέδια για μία νέα σκληρή γόμα που θα έχουν στη διαθεσή τους οι ομάδες στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Βραζιλία. Η γόμα αυτή αναμένεται να αντικαταστήσει την υπάρχουσα μεσαία.
Στόχος της Pirelli είναι να μειώσει το κενό της απόδοσης μεταξύ των διαφορετικών γομών προκειμένου οι ομάδες να μην περιορίζονται στη μαλακή γόμα, εάν θέλουν να πετύχουν γρήγορους χρόνους, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι καλές.
«Πιτσεύω ότι την επόμενη χρονιά δε θα δείτε όλη τη χρονιά να χρησιμοποιείται η μαλακή γόμα. Θα μειώσουμε το κενό μεταξύ των διαφορετικών τύπων και θα δείτε αγώνες όπου θα χρησιμοποιείται η σκληρή και η μεσαία γόμα. Τα στοιχεία που υπάρχουν δείχνουν μεγάλη βελτίωση στην απόδοση. Θα πρέπει θα επαναπροσδιορίσουμε όλους τους τύπους την επόμενη χρονιά. Θέλουμε να μειώσουμε τα κενά στην απόδοση μεταξύ των γομών από τα 1,2 δευτερόλεπτα περίπου στα 0,8 δευτερόλεπτα», δήλωσε ο Πολ Χέμπερι, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli.
Επιπλέον, η ιταλική εταιρεία πρότεινε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής οι ομάδες να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν όσο περισσότερα ελαστικά επιθυμούν, γεγονός που θα τους επιτρέψει να σημειώνουν περισσότερους γύρους μέσα στην πίστα.
Η πρόταση αυτή, όπως αποκάλυψε ο Χέμπερι, έχει τεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Είναι ένας τρόπος για όλες τις ομάδες κι ιδίως αυτές που δεν περνούν στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, να χρησιμοποιούν όλα τα ελαστικά που έχουν στη διάθεσή τους και να μη μένουν σε ένα μικρό αριθμό.