Σύμφωνα με άρθρο που δημοσίευσε πριν μερικές ημέρες το Αuto Motor und Sport υπήρχε η περίπτωση επανένωσης των δύο εταιρειών (McLaren και Honda) με τη Honda να προετοιμάζει την επιστροφή της στη Formula 1 το 2014.
Η συγκεκριμένη χρονιά αποτελεί κομβικό σημείο για το άθλημα καθώς θα υιοθετηθούν οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες V6 1.600 κ.εκ.
Οι δύο εταιρείες έχουν ξανασυνεργαστεί στο παρελθόν (από το 1988 έως το 1992) έχοντας πολλές επιτυχίες και τέσσερις παγκόσμιους τίτλους. Στη συνέχεια χώρισαν οι δρόμοι τους με τη McLaren να εξακολουθεί να παραμένει μεταξύ των κορυφαίων ομάδων και τη Honda να αποχωρεί τελικά από τη Formula 1 το 2008.
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα διαψεύσθηκε κατηγορηματικά σήμερα από τον Τζόναθαν Νιλ, διαχειριστικό διευθυντή της McLaren, ο οποίος αρνήθηκε οποιαδήποτε επαφή μεταξύ των δύο πλευρών.
«Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Είμαστε παντρεμένοι, πολύ χαρούμενοι και απολαμβάνουμε τη συνεργασία μας με τη Mercedes-Benz. Δεν ξέρουμε πως και πότε αυτή η είδηση βγήκε στην επιφάνεια, αλλά μπορώ να σταματήσω τις φήμες και να πω ότι είμαστε συγκεντρωμένοι στη συνεργασία μας με τη Mercedes-Benz. Εχουμε μια μακροχρόνια συνεργασία μαζί τους, με πολλές νίκες και πρωταθλήματα και ελπίζουμε ότι θα συνεχιστεί για πολύ καιρό ακόμη».
Η συνεργασία της McLaren με τη Mercedes-Benz ξεκίνησε το 1995. Η Γερμανική εταιρεία έγινε μέτοχος στη βρετανική ομάδα το 1999 αλλά στη συνέχεια η McLaren εξαγόρασε το ποσοστό της ενώ η Mercedes δημιούργησε τη δική της ομάδας, αγοράζοντας τη Brawn GP.
Το συμβόλαιο τους για την προμήθεια κινητήρων λήξει το 2012 με τη δυνατότητα να επεκταθεί μέχρι το 2015. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει η εταιρεία του Γουόκινγκ να καταβάλει στη Mercedes-Benz οκτώ εκατομμύρια ευρώ, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο.
Με την προοπτική αυτή να υπάρχει, συν το γεγονός ότι η Mercedes πλέον διαθέτει τη δική της ομάδα στη Formula 1 και θα είναι λογικό να εστιάσει περισσότερο σε αυτή, υπάρχουν φόβοι ότι η McLaren θα μπορούσε να μετατραπεί σε έναν ακόμη πελάτη για την γερμανική εταιρεία.
Ο Νιλ δεν δέχεται αυτή την περίπτωση υποστηρίζοντας ότι: «Δε νομίζω ότι θα πρέπει να μας ανησυχεί. Φυσικά η Mercedes έχει τη δική της ομάδα και είναι σωστό και πρέπον ένα μέρος του ενδιαφέροντος να πηγαίνει εκεί. Η Mercedes κατάφερε να έχει έξι μονοθέσια (με κινητήρες της) στην πρώτη δεκάδα στις κατατακτήριες δοκιμές στο Αμπου Ντάμπι. Αυτό είναι ευχαρίστηση για αυτούς και έτσι θα έπρεπε να είναι. Εμείς φυσικά και θέλουμε να τους κερδίζουμε όλους, επομένως αυτό μας βολεύει. Κάνουμε μια υγιή τεχνική συνεισφορά και εκείνοι είναι περίφημος τεχνικός συνεργάτης σε ότι αφορά στους κινητήρες. Απολαμβάνουμε τη συνεργασία».