Σε ό,τι αφορά στους αγωνιστικούς κανονισμούς οι αλλαγές είναι πολλές χωρίς κάποια να είναι πολύ σημαντική. Σημαντικότερη θεωρείται η θέσπιση ενός τριημέρου δοκιμών εξέλιξης κατά την διάρκεια της σεζόν, κάτι που δεν υπήρχε πέρυσι. Η μόνη ευκαιρία για τις ομάδες όσο διαρκούσε το πρωτάθλημα ήταν οι δοκιμές νέων οδηγών όπως αυτή που έγινε στο Αμπου Ντάμπι, μετά τον αντίστοιχο αγώνα.
Επιπλέον, όπως ήταν γνωστό, κανένα μονοθέσιο δεν θα έχει δικαίωμα να συμμετάσχει στις χειμερινές δοκιμές αν πρώτα δεν έχει περάσει υποχρεωτικά από όλα τα crash tests.
Για να αποφευχθεί η πιθανότητα να διαρκέσει ένας αγώνας μέχρι και οκτώ ώρες λόγω μιας μεγάλης διάρκειας διακοπή, θεσπίζεται το όριο των τεσσάρων ωρών ως μέγιστη διάρκεια ενός GP.
Πριν την επιστροφή του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στα πιτς, όλα τα μονοθέσια που έχουν δεχθεί γύρο θα έχουν την δυνατότητα να επιστρέψουν στην πίστα στο τέλος της κατάταξης και όχι στη θέση που ήταν πριν την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ετσι, θα υπάρξει μια «καθαρή» επανεκκίνηση του αγώνα χωρίς τα πιο αργά μονοθέσια να καθυστερούν εκείνα που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις.
Επίσης, τα μονοθέσια που βρίσκονται στο pit lane όταν ο αγώνας διεκόπη θα μπορούν να επιστρέψουν στο grid στη θέση που είχαν πριν τη διακοπή του αγώνα.
Δεν επιτρέπεται στους οδηγούς για οποιαδήποτε επαρκή λόγο π.χ. να «κόψουν» ένα σικέιν σε αναγνωριστικούς γύρους ή γύρους εισόδου με σκοπό να γλυτώσουν χρόνο και καύσιμα.
Απαγορεύεται επίσης στους οδηγούς να επιστρέψουν στην αγωνιστική τους γραμμή ενώ έχουν απομακρυνθεί από αυτήν για να υπερασπιστούν τη θέση τους.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θέσπισε αλλαγές και στα ελαστικά καθώς πλέον ο κάθε οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα σετ που έχει στη διάθεσή του από την πρώτη κιόλας ημέρα των ελεύθερων δοκιμών (την Παρασκευή) και όχι μόνο τρία όπως ίσχυε μέχρι το φετινό πρωτάθλημα.
Τέλος, όλες οι αποφάσεις των αγωνοδικών που δεν είναι εφέσιμες, θα βρίσκονται σε ένα σημείο αντί σε διάφορα μέσα στους κανονισμούς.
Σε ότι αφορά στους τεχνικούς κανονισμούς η σημαντικότερη αλλαγή αφορά , όπως είναι γνωστός, στις απολήξεις των εξατμίσεων οι οποίες θα ορίζονται αυστηρά από τους κανονισμούς έτσι ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η αεροδυναμική επιρροή των καυσαερίων.