Στη διάθεση μεγάλων επιχειρήσεων πρόκειται να τεθούν τα στοιχεία των χρηστών του Facebook, σε μια προσπάθεια της εταιρείας να αξιοποιήσει την τεράστια βάση των 150 εκατομμυρίων χρηστών της με σκοπό τη διενέργεια ερευνών αγοράς, αναφέρει σε δημοσίευμά του ο Guardian.
Έντονες ανησυχίες εγείρουν, ωστόσο, τα σχέδια της μεγαλύτερης διαδικτυακής τοποθεσίας κοινωνικής δικτύωσης για αξιοποίηση των πληροφοριών των χρηστών καθώς αναμένεται να ξεσηκώσουν κύμα αντιδράσεων από οργανώσεις υπεράσπισης των προσωπικών δεδομένων.
Στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός παρουσίασε τα νέα του σχέδια ο 24χρονος ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζουκερμπεργκ. Μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η εταιρεία θα παρέχει πρόσβαση σε ένα τεράστιο δείγμα καταναλωτών στους οποίους οι εταιρείες θα θέτουν στοχευμένες ερωτήσεις για την αξιολόγηση των επωνυμιών των ίδιων και του ανταγωνισμού.
Οι εν λόγω πληροφορίες θα αποδειχθούν πολύτιμες για τις διεθνείς επωνυμίες που θα προσεγγίζουν ομαδοποιημένα δείγματα χρηστών προσπαθώντας να αξιολογήσουν την ικανοποίηση των καταναλωτών.
Το Facebook εφαρμόζει ήδη προηγμένες τεχνολογίες προώθησης που επιτρέπουν στις εταιρείες να διαλέγουν σε ποιους χρήστες θα προβάλλονται οι διαφημίσεις τους, ανάλογα με τις πληροφορίες που έχουν καταχωρίσει στο προφίλ τους, όπως φύλο και ηλικία, για καθέναν από τους 450.000 νέους χρήστες που εισέρχονται στον κόσμο της διαδικτυακής δικτύωσης, σημειώσει ο Guardian.