Επιδότηση ενοικίου

Τρίτη, 30 Μαΐου 2000 13:41
A- A A+

Από την Πέμπτη 1η Ιουνίου θα μπορούν να καταθέτουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου οι ενδιαφερόμενοι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 2 Οκτωβρίου του 2000.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή