Από την Πέμπτη 1η Ιουνίου θα μπορούν να καταθέτουν αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιδότησης ενοικίου οι ενδιαφερόμενοι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 2 Οκτωβρίου του 2000.