Οι απόψεις διίστανται για τους νέους αεροδυναμικούς διαχύτες στην οικογένεια της Formula 1. Ένα πρώην μέλος της ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ τάχθηκε υπέρ των διαχυτών θεωρώντας πως η FIA θα τους νομιμοποιήσει.
«Δεν είμαι μηχανικός, άρα θα πρέπει να δεχθώ την κρίση των τεχνικών υπευθύνων της FIA», δήλωσε ο πρώην πιλότος της Red Bull. «Στη Μελβούρνη έκριναν ότι είναι νόμιμοι και πιστεύω ότι η FIA θα επιβεβαιώσει αυτή την απόφαση στις 14 του μήνα», τόνισε ο σκωτσέζος.
Ηδη, το πρώην «αφεντικό» του Κούλθαρντ, και γενικός διευθυντής της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ, αν και η ομάδα του τάσσεται εναντίον των νέων διαχυτών, αναζητεί τρόπους σχεδιασμού του νέου αυτού αεροδυναμικού βοηθήματος. Το κόστος σε αυτή την περίπτωση, θα είναι μεγαλύτερο καθώς έχει ολοκληρωθεί η αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθεσίου. Αυτό είναι και το επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι πέντε ομάδες (Ferrari, Renault, BMW, Red Bull και McLaren) οι οποίες κατήγγειλαν στη FIA το θέμα.
«Οποιαδήποτε αλλαγή θα ανεβάσει πολύ το κόστος, ιδίως σε περίοδο οικονομικής κρίσης, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι διαχύτες είναι παράνομοι. Δεν θα πρέπει κανείς να τιμωρηθεί διότι απέδωσε με διαφορετικό τρόπο τους κανονισμούς, κερδίζοντας ένα πλεονέκτημα. Διότι και οι τρεις αυτές ομάδες ξόδεψαν χρήματα στην αεροδυναμική εξέλιξη και όλα αυτά τα κεφάλαια θα είναι άχρηστα (αν οι διαχύτες θεωρηθούν παράνομοι και απαγορευθούν)», τόνισε ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ.
Η τελική απόφαση σε ό,τι αφορά στο θέμα θα ληφθεί στις 14 Απριλίου στη συνεδρίαση του Διεθνούς Εφετείου της FIA.