Στην Κίνα η Red Bull απέδειξε ότι και χωρίς διαχύτη αλλά με ένα άριστα σχεδιασμένο, δια χειρός Αντριαν Νιούι, μονοθέσιο μπήκε στο κλαμπ των νικητών. Πέραν όμως του πολύ καλού μονοθεσίου, χρειάζεται και ένας εξίσου καλός κινητήρας.
Ετσι, οι άνθρωποι της Red Bull φαίνεται να ενστερνίζονται την παροιμία «όποιος θέλει να ζυμώσει πέντε μέρες κοσκινίζει», και αποφάσισαν να προετοιμαστούν για το μέλλον, χτυπώντας την πόρτα της Mercedes.
Ναι, εντάξει η Red Bull συνεργάζεται φέτος με τη Renault και οι γαλλικοί κινητήρες, μέχρι στιγμής, δείχνουν αξιόπιστοι, αλλά το θέμα είναι αλλού. Στην ισχύ, διότι η Mercedes κατασκευάζει τα πιο δυνατά V8 μηχανικά σύνολα στην F1.
Μπορεί ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ να δηλώνει δημόσια ότι είναι πολύ νωρίς για να αποφασιστεί κάτι τέτοιο, εντούτοις τα πηγαδάκια λένε ότι οι συζητήσεις των δύο πλευρών έχουν προχωρήσει.
Το θέμα όμως είναι ότι η Mercedes έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να παράσχει τους κινητήρες της σε περισσότερες από τρεις ομάδες. Μία σίγουρα είναι η McLaren, η δεύτερη είναι η Force India και αν η τρίτη γίνει η Red Bull, τότε αυτομάτως η Brawn θα ξεκινήσει την αναζήτηση προμηθευτή κινητήρων. Και το παιχνίδι περιπλέκεται…