Εκρηξη σε κατάστημα ελαστικών

Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2000 10:13
A- A A+

Στόχος βομβιστών για τρίτη φορά σε έναν χρόνο έγινε τα ξημερώματα κατάστημα ελαστικών επί της Ιεράς Οδού 51. Αγνωστοι τοποθέτησαν δυναμίτιδα προκαλώντας μεγάλες ζημιές.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή