Κλειστή η Ε.Ο. Αθηνών - Κορίνθου από καραμπόλα

Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2000 10:18
A- A A+

Εκλεισε πριν από λίγο η εθνική οδός Αθηνών Κορίνθου μετά από καραμπόλα φορτηγού με τρία Ι.Χ. αυτοκίνητα. Η κίνηση των οχημάτων γίνεται από παρακαμπτήριο οδό. Ενας άνθρωπος - αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων - τραυματίστηκε.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή