F1: Ο Ρόζμπεργκ έκανε (και πάλι) το θαύμα του

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2009 22:00
UPD:22/05/2009 13:19

A- A A+

Κάτι παθαίνει ο Νϊκο Ρόζμπεργκ και μεταμορφώνεται στις ελεύθερες δοκιμές κάθε αγώνα. Αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι δεν υπάρχει τουλάχιστον μία ελεύθερη περίοδος σε όλα τα μέχρι στιγμής Grand Prix που να μην έχει σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο.

Κατά συνέπεια, το Μονακό δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση σε αυτή την… συνήθεια του γερμανού πιλότου της Williams. Μόλις στα τελευταία λεπτά των χθεσινών δεύτερων ελεύθερων δοκιμαστικών και ειδικότερα στον τελευταίο του γύρο ο Ρόζμπεργκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:15.243, σχεδόν δύο δέκατα ταχύτερος από το δεύτερο Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes).

To μυστικό της επιτυχίας για τη Wiiliams, όπως παραδέχθηκε ο γενικός διεύθυντής της, Πάτρικ Χεντ ήταν το λιγότερα καύσιμα που τοποθετήθηκαν στην FW31, σε σχέση με τους αντιπάλους της.

Εξαιρετικό αγώνα, πίσω από το Ρόζμπεργκ πραγματοποίησε ο Λιούς Χάμιλτον. Ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής δήλωσε μάλιστα στη συνέντευξη Τύπου μετά τα ελεύθερα δοκιμαστικά ότι στο Μονακό έχει μία ευκαιρία να παλέψει για μία θέση στο βάθρο. Φαίνεται ότι οι στενοί δρόμοι του πριγκιπάτου ταιριάζουν απόλυτα στην MP4-24.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η McLaren όσο και η Ferrari χρησιμοποιούν το KERS στο Μονακό αν και η ελικοειδής δομή της πίστας δεν επιτρέπει στο συγεκριμένο σύστημα να προσφέρει μεγάλα πλεονεκτήματα στην απόδοση των μονοθεσίων τους.

Την πρώτη τριάδα ολοκληρώνει ο Ρούμπενς Μπαρικέλο (Brawn GP), ο οποίος ήταν ταχύτερος στην πρώτη περίοδο των δοκιμών. Ο έμπειρος Βραζιλιάνος σημείωσε καλύτερους χρόνους από τον πρωτοπόρο στην βαθμολογία και ομόσταυλό του Τζένσον Μπάτον που τερμάτισε πίσω του. Για να μπορέσει ο Μπαρικέλο να διατηρήσει τις ελπίδες για διεκδίκηση του φετινού πρωταθλήματος και να πάρει μία… μικρή εκδίκηση από τα γεγονότα του προηγούμενου αγώνα, γνωρίζει πολύ καλά ότι θα πρέπει να προπορευτεί του Μπάτον αυτό το Σαββατοκύριακο.

Τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Φελίπε Μάσα με μία εξαιρετική απόδοση. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις στην F60 απέδωσαν και ο Μάσα που ήταν μόλις 5 εκατοστά πιο αργός από το Μπάτον, θεωρεί ότι η Ferrari στο Μονακό μπορεί να ανακάμψει.

Πίσω από το βραζιλιάνο τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull), o οποίος στις πρωϊνές δοκιμές ταλαιπωρήθηκε όταν ο κινητήρας της RB5 παρέδωσε το… πνεύμα. Στο ίδιο μήκος κύματος (με πολλά αναπάντεχα) και ο Μαρκ Βέμπερ με το δεύτερο μονοθέσιο της Reb Bull, ο οποίος έχασε τη μισή περίοδο των δοκιμών λόγω τεχνικών προβλημάτων, τερματίζοντας τελικά 12ος.

Στην έβδομη θέση των απογευματινών ελεύθερων δοκιμών βρέθηκε ο Χέικι Κοβαλάινεν με τη δεύτερη McLaren Mercedes, ακολουθούμενος από τους Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) και Καζούκι Νακατζίμα (Williams).

Στην πρώτη δεκάδα συναντάμε την πρώτη Renault με το Νέλσον Πικέ Τζ., που τερμάτισε εμπρός από τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και ομόσταυλό του Φερνάντο Αλόνσο. Αν, ωστόσο, ο νεαρός βραζιλιάνος επιθυμεί να κερδίσει τους πρώτους του φετινούς βαθμούς, θα πρέπει να επαναλάβει τη σημερινή καλή απόδοσή του και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου (12:00).

Στην 13η θέση με την πρώτη Force India βρέθηκε ο Αντριαν Σούτιλ, μπροστά από τον έμπειρο ομόσταυλό του Τζιανκάρλο Φιζικέλα. Ο Ιταλός ήταν ο πιο αργός από τους 19 οδηγούς που συμμετείχαν. Και λέμε 19, αν και είναι 20 στο σύνολο, καθώς ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber) δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τη συμμετοχή του στις απογευματινές δοκιμές διότι ο κινητήρας της F1.09 «έσπασε» στην αρχή της διαδικασίας. Ο Πολωνός δήλωσε «πολύ απογοητευμένος» από την απόδοση του μονοθεσίου του και τα τεχνικά προβλήματα που ταλαιπώρησαν την ομάδα. Και ο Νικ Χάιντφελντ, όμως, δεν είχε καλύτερη τύχη καθώς τερμάτισε 17ος.

Στη 15η και 16η θέση της κατάταξης του δεύτερου σκέλους των ελεύθερων δοκιμών συναντάμε τις δύο Toro Rosso με το «ρούκι» Σεμπαστιέν Μπουέμι να προπορεύεται του Σεμπαστιέν Μπουρντέ.

Η σημερινή ημέρα ήταν καταστροφική για την Toyota, η οποία συγκέντρωνε πληροφορίες για βελτιώσεις πάνω στην TF109. Ο Τρούλι ήταν 14ος και ο Γλοκ 18, αντίστοιχα.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή





    Αθλητικές Μεταδόσεις