Στα σημερινά πρωϊνά ελεύθερα δοκιμαστικά στη βρετανική πίστα του Σίλβεστοουν οι Red Bull μοιάζουν αποφασισμένες να διεκδικήσουν μία ακόμη νίκη. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πολ ποζίσιον στο τελευταίο λεπτό από τον Αυστραλό ομόσταυλό του Μαρκ Βέμπερ με την ανανεωμένη RB5. Η διαφορά μεταξύ των δύο πιλότων ήταν μόλις 0,282 δευτερόλεπτα.
Πίσω από τις δύο Red Bull τερμάτισαν οι Brawn GP με τον Τζένσον Μπάτον να ανακηρύσσεται νικητής στην… εσωτερική κόντρα του με το Ρούμπενς Μπαρικέλο. Τους χώρισαν μόλις 0,2 δευτερόλεπτα ενώ και οι δύο υπολείπονταν από τον πρωτοπόρο Φέτελ 0,8 δευτερόλεπτα.
Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος ήταν ταχύτητος ενώ ο Νέλσον Πικέ Τζ. με τη δεύτερη R29 είχε μερικές άτυχες στιγμές, πέφτοντας στην 18η θέση.
Ο Φελίπε Μάσα πραγματοποίησε την καλύτερη πρωϊνή εμφάνιση για τη Ferrari τερματίζοντας στην έκτη θέση, έχοντας στη διάθεσή του μία ελαφρύτερη έκδοση της F60. Ο Κίμι Ραικόνεν δεν τα πήγε τόσο καλά μένοντας αρκετά πίσω, 14ος.
Πίσω από το Μάσα, στην έβδομη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Γιάρνο Τρούλι με την πρώτη Toyota ενώ ο Τίμο Γκλοκ αντιμετώπισε προβλήματα και να έπεσε 16ος.
Ο Λιούις Χάμιτλον, χωρίς το KERS ανέβηκε στην όγδοη θέση πραγματοποιώντας πολλές αεροδυναμικές μετρήσεις, όπως και ο ομόσταύλος του Χέικι Κοβαλάινεν (12ος).
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έφερε την πρώτη Williams μέσα στην πρώτη δεκάδα, τερματίζοντας ένατος, έξι δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Ιάπωνα Καζούκι Νακατζίμα με τη δεύτερη Williams που έμεινε 17ος.
Χαμόγελα και ευχάριστη έκπληξη ήταν η 10η και η 11η θέση της Force India με την ανανεωμένη VJM02 στα χέρια των Τζιανκάρλο Φισικέλα και Αντριαν Σούτλι, αντίστοιχα.
Η BMW Sauber για μία ακόμη φορά δείχνει να βρίσκεται σε δύσκολη θέση καθώς οι πιλότοι της Νικ Χάιντφελντ και Ρόμπερτ Κούμπιτσα τερμάτισαν 13ος και 20ος, αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα δεν ήταν ευχάριστα ούτε για τη Scuderia Toro Rosso καθώς οι Σεμπαστιάν Μπουρντέ και Σεμπαστιέν Μπουέμι έμειναν πολύ πίσω ,15ος και 19ος, αντίστοιχα.
Σε λίγες ώρες θα ακολουθήσουν τα αποτελέσματα των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών από το Σίλβερστοουν.
Ο βρετανικός αγώνας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς η συγεκριμένη πίστα θα υποδεχθεί για τελευταία φορά Grand Prix της Φόρμουλα 1. Μετά από 22 έτη το Σίλβερστoουν αποχωρεί από αγωνιστικό ημερολόγιο της FΙΑ καθώς από την επόμενη χρονιά το βρετανικό GP θα διεξάγεται στην πίστα του Ντόνινγκτον Παρκ.
Τα σύννεφα πάνω από το Σίλεβρστοουν δεν είναι «βαριά» μόνο επειδή αποχαιρετά την F1 αλλά και λόγω της ανακοίνωσης της FOTA περί δημιουργίας δικού της, ξεχωριστού πρωταθλήματος.