Ο Γιάρνο Τρούλι πηγαίνει στον αγώνα της έδρας του, αυτόν της Μόντσα, και γι' αυτόν θα είναι πολύ σημαντικό να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα εκεί, όπως είπε ο ίδιος σε δηλώσεις του, στις οποίες αναφέρθηκε και στον αγώνα του Σπα. Ο Πασκάλ Βασελόν μίλησε για τα χαμηλά επίπεδα κάθετης δύναμης και τις αναβαθμίσεις που θα έχει η Toyota για τη Μόντσα.
Ο κάθε οδηγός βλέπει ξεχωριστά τον αγώνα της πατρίδας του και το ίδιο ισχύει και για τον Γιάρνο Τρούλι, για τον οποίο θα έχει μεγάλη σημασία να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα στο Γκραν Πρι της Μόντσα, που ακολουθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
«Είναι πάντα μια ωραία περίπτωση για μένα να τρέχω μπροστά στους Ιταλούς οπαδούς και πραγματικά λατρεύω την ατμόσφαιρα στη Μόντσα. Βέβαια, αυτός είναι ο εντός έδρας αγώνας για μένα γι' αυτό και έχω πολλούς οπαδούς στις κερκίδες και απολαμβάνω το να ανταγωνίζομαι μπροστά σε τόσο παθιασμένους οπαδούς.
Θα σήμαινε πολλά για μένα να πετύχω ένα δυνατό αποτέλεσμα σε αυτόν τον αγώνα και θα κάνω τα πάντα για να το καταφέρω», είπε ο οδηγός της Toyota, που αναφέρθηκε και στον αγώνα του Βελγίου. «Ήταν πολύ ενθαρρυντικό στο Βέλγιο να ξεκινήσω από την πρώτη σειρά και αυτό είναι ένα σημάδι ότι τώρα μπορούμε να πάρουμε το 100% από το μονοθέσιο στις κατατακτήριες δοκιμές. Ήμουν άτυχος στον αγώνα, αλλά απόλαυσα την ευκαιρία να παλέψω για τις μπροστινές θέσεις και ελπίζω να μπορέσω να το κάνω αυτό ξανά στην Ιταλία.
Το μονοθέσιό μας φαινόταν αρκετά δυνατό στο Σπα και θα υπάρχουν μερικές αλλαγές γι' αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμαι σίγουρος ότι ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος, όμως έχουμε την ευκαιρία να επιστρέψουμε στους βαθμούς».
Τέλος, ο διευθυντής των σασί της ιαπωνικής ομάδας, Πασκάλ Βασελόν, έκανε λόγο για τα χαμηλά επίπεδα κάθετης δύναμης και τις αναβαθμίσεις που θα έχουν στη Μόντσα. «Στο παρελθόν πάντα προετοιμάζαμε ένα πλήρες ειδικό αεροδυναμικό πακέτο για τη Μόντσα, αλλά είναι λίγο διαφορετικά φέτος.
Όσον αφορά τα χαμηλά επίπεδα κάθετης δύναμης, θα χρησιμοποιήσουμε ένα παρόμοιο πακέτο με αυτό του Σπα επειδή αυτές είναι οι δυο μοναδικές πίστες που απαιτούν μειωμένη κάθετη δύναμη σε σύγκριση με τη διαμόρφωση του μονοθεσίου. Καθώς η Μόντσα διατηρεί τα πιο απαιτητικά όρια ταχύτητας, θα έχουμε αναβαθμίσεις για την μπροστινή και την πίσω πτέρυγα και περιμένουμε να είμαστε ξανά ανταγωνιστικοί».
Πηγή: www.gazzetta.gr