Επιθετική προσφορά, ύψους 1,08 δισ. στερλινών (2,13 δισ. δολάρια), κατέθεσε η WPP, δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική στον κόσμο, για την Taylor Nelson Sofres, έπειτα από τέσσερις αποτυχημένες απόπειρες εξαγοράς της εταιρείας από τις αρχές Μαΐου.
Όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η WPP θα καταβάλει 173 πένες σε μετρητά και 0,1889 κάθε νέας μετοχής της για κάθε μετοχή της Taylor Nelson.
Η τελευταία απέρριψε την περασμένη Πέμπτη την τέταρτη κατά σειρά προσφορά της βρετανικής εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στην αξία της. Η προσφορά των 1,08 δισ. στερλινών αποτιμά τη συνολική αξία της Taylor Nelson στις 260,7 πένες, βάσει της τιμής στην οποία έκλεισε η μετοχή της στις 3 Ιουλίου.
Στις αρχές του περασμένου μήνα, η Taylor Nelson συμφώνησε να συγχωνευθεί με τη γερμανική GfK, δημιουργώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία έρευνας αγοράς στον κόσμο, μετά την Nielsen Co.
Σύμφωνα με αναλυτές, η WPP, η οποία προέβη πέρυσι σε συνολικά 37 εξαγορές, επιδιώκει να επεκταθεί στον τομέα της έρευνας αγοράς, καθώς η ανάπτυξη του διαφημιστικού κλάδου επιβραδύνεται μαζί με την παγκόσμια οικονομία.