Επιθετική προσφορά, ύψους 1,08 δισ. στερλινών (2,13 δισ. δολάρια), κατέθεσε η WPP, δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική στον κόσμο, για την Taylor Nelson Sofres, έπειτα από τέσσερις αποτυχημένες απόπειρες εξαγοράς της εταιρείας από τις αρχές Μαΐου.
Επιθετική προσφορά, ύψους 1,08 δισ. στερλινών (2,13 δισ. δολάρια), κατέθεσε η WPP, δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική στον κόσμο, για την Taylor Nelson Sofres, έπειτα από τέσσερις αποτυχημένες απόπειρες εξαγοράς της εταιρείας από τις αρχές Μαΐου.
Όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η WPP θα καταβάλει 173 πένες σε μετρητά και 0,1889 κάθε νέας μετοχής της για κάθε μετοχή της Taylor Nelson.
Η τελευταία απέρριψε την περασμένη Πέμπτη την τέταρτη κατά σειρά προσφορά της βρετανικής εταιρείας, υποστηρίζοντας ότι εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στην αξία της. Η προσφορά των 1,08 δισ. στερλινών αποτιμά τη συνολική αξία της Taylor Nelson στις 260,7 πένες, βάσει της τιμής στην οποία έκλεισε η μετοχή της στις 3 Ιουλίου.
Στις αρχές του περασμένου μήνα, η Taylor Nelson συμφώνησε να συγχωνευθεί με τη γερμανική GfK, δημιουργώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία έρευνας αγοράς στον κόσμο, μετά την Nielsen Co.
Σύμφωνα με αναλυτές, η WPP, η οποία προέβη πέρυσι σε συνολικά 37 εξαγορές, επιδιώκει να επεκταθεί στον τομέα της έρευνας αγοράς, καθώς η ανάπτυξη του διαφημιστικού κλάδου επιβραδύνεται μαζί με την παγκόσμια οικονομία.