Η ACS παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό τα νέα ACS Smartpoint Lockers, στο περίπτερο Α1 της έκθεσης ECDM Expo 2022, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν στους επισκέπτες της έκθεσης, της οποίας ήταν κύριος χορηγός η ACS, το εγκατεστημένο ACS Smartpoint Locker και τις δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) και στους πελάτες τους.
Συγκεκριμένα, με τα ACS Smartpoint Lockers («έξυπνες» θυρίδες KePol της ΚΕΒΑ), το συνεργαζόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει στον πελάτη του τη δυνατότητα να παραλάβει την παραγγελία του οποιαδήποτε ώρα ή ημέρα επιθυμεί (24/7), εύκολα και γρήγορα, από το κοντινότερο ACS Smart Point, με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού (PIN) που έχει λάβει στο κινητό του. Παράλληλα, ο πελάτης-παραλήπτης έχει τη μοναδική δυνατότητα για τα Ελληνικά δεδομένα πληρωμής της ηλεκτρονικής παραγγελίας του και με αντικαταβολή στο POS του locker, χρησιμοποιώντας τραπεζική κάρτα (Visa, Mastercard). Επίσης, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ασφάλεια των θυρίδων, καθώς τα ACS Smartpoint Lockers διαθέτουν σύστημα συναγερμού, κάμερα και φωτισμό LED, ενώ η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται χωρίς ανθρώπινη επαφή, που επιτρέπει στον παραλήπτη να είναι ασφαλής, ακόμα και σε δύσκολες υγειονομικές συνθήκες, όπως αυτές της πανδημίας του COVID 19. Σημειώνεται ότι το λογισμικό λειτουργίας των «έξυπνων» θυρίδων, αλλά και της δυνατότητας πληρωμής της αντικαταβολής μέσω του ενσωματωμένου POS, έχει υλοποιηθεί εξ’ ολοκλήρου από την ACS, ενώ παρέχεται διασύνδεση των ACS Smartpoint lockers με τις ευρέως διαδεδομένες πλατφόρμες e-shop (π.χ Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart κλπ) σε συνεργασία με την εταιρεία AfterSalesPro.
Η εταιρεία, παρέχοντας τα νέα ACS Smartpoint Lockers αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στον ρόλο της, ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, επενδύοντας συνεχώς σε νέες λύσεις για τους συνεργάτες της, αλλά και τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ACS παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της και ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ταχυμεταφορών, του οποίου ηγείται.
Σχετικά με την ACS
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών. Προσφέροντας πάνω από 40 χρόνια στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά όλης της χώρας πλήρεις, αξιόπιστες, προσιτές και ποιοτικές υπηρεσίες για την αντιμετώπιση των επειγουσών ταχυδρομικών τους αναγκών, η ACS έχει ταυτίσει αναμφισβήτητα το όνομά της με την υπηρεσία Courier στην Ελλάδα. Με βασικό γνώμονα την καινοτομία και το Customer Experience, η εταιρεία διαφοροποιείται σημαντικά από τις υπόλοιπες εταιρείες ταχυμεταφορών, καθώς πραγματοποιεί συνεχείς επενδύσεις σε καινοτόμα συστήματα, αυτοματισμούς και νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες και λύσεις, για την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των Πελατών της. Παράλληλα, στοχεύει διαρκώς στην ενίσχυση της κοινωνικής της συνεισφοράς, υλοποιώντας δράσεις μεγάλης εμβέλειας, που αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ευπαθών ομάδων και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Περισσότερες πληροφορίες για την ACS στο www.acscourier.gr