Τη σημαντική διάκριση Gold Award, στα διεθνή βραβεία Epica και την κατηγορία «Covid-19 Communications» απέσπασε η ενημερωτική ταινία «Μάσκα», στη νοηματική, του υπουργείου Υγείας.
Η εταιρεία «Τhe Newtons Laboratory» είναι η δημιουργός της ταινίας «Μάσκα», που εντάσσεται στην καμπάνια ενημέρωσης για τον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού στην Ελλάδα.
Τα Epica Αwards αποτελούν τα μόνα διεθνή βραβεία δημιουργικότητας για τον χώρο της διαφήμισης που προκύπτουν από κριτική επιτροπή στην οποία συμμετέχουν δημοσιογράφοι που καλύπτουν τον τομέα της επικοινωνίας.
Σε αυτό το συγκινητικό βίντεο, ο κωφάλαλος πρωταγωνιστής εξηγεί ότι έμαθε να επικοινωνεί «διαβάζοντας» τα χείλη των άλλων και πως, πλέον, αυτό δεν είναι δυνατό καθώς όλοι φορούν μάσκες.
«Η μάσκα του γίνεται σιωπή. Γι’ αυτό θέλω περισσότερο από κάθε άλλον να τελειώσει όλο αυτό» εξηγεί ο πρωταγωνιστής. Ωστόσο, τονίζει τη σημασία τού να προσέχουμε ακόμα περισσότερο, να φοράμε τις μάσκες και να είμαστε δυνατοί «τώρα που το τέλος δεν είναι πια τόσο μακριά».
naftemporiki.gr