Επιμέλεια: Δανάη Αλεξάκη, Σοφία Εμμανουήλ, Λέττα Καλαμαρά

Ένα φαρμακείο στη Γλυφάδα εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα του κλάδου

Το success story του 2Happy
Τρίτη, 23 Ιουνίου 2020 10:25
UPD:24/06/2020 12:14
A- A A+

Το 2Happy αποτελεί ένα success business story, με αφετηρία ένα φαρμακείο στη Γλυφάδα το οποίο εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα του κλάδου με το πιο δημοφιλές brand, χάρης στην ισχυρή θέληση του ιδρυτή του και της ομάδας του, που αντιμετώπισαν κάθε πρόκληση ως ευκαιρία για καινοτομία και ανάπτυξη.

Με ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση, τα στελέχη της 2Happy ακούν και εξυπηρετούν τους πελάτες τους έναν προς έναν. Κι αυτή τους η τακτική είναι ένα είδος κουλτούρας, που δεν άλλαξε ούτε την περίοδο της καραντίνας, όταν οι ανάγκες των καταναλωτών διογκώθηκαν. Αποτυπώνεται δε και στη διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας αγοράς στο κοινό του 2Happy, με σκοπό να αναδειχθούν οι σκέψεις και οι συμπεριφορές των πελατών και να τους δοθεί η δυνατότητα για προσωποποιημένη αγοραστική εμπειρία. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτέλεσαν εξάλλου τη βάση για τον ανασχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος που μπαίνει δυναμικά σε νέο κύκλο ανάπτυξης.

Η στρατηγική του 2Happy πριμοδοτείται από την αγορά, που του έχει δώσει ηγετική θέση στον κλάδο, με πωλήσεις που αναπτύσσονται με ετήσιο ρυθμό 40% κατά μ.ο. την τελευταία τριετία. Τα μέλη του eshop ξεπερνούν τα 215.000, η επισκεψιμότητα στην πλατφόρμα κυμαίνεται σε 2.800.000 ετησίως (με το direct traffic να κυμαίνεται στις 312.000), Conversion Rate περίπου 7,5%, ενώ ενδεικτική της δημοφιλίας της πλατφόρμας είναι και η εικόνα της στα social media (110.000 followers στο Facebook, 27.000 στο Instagram και 6.000 συνδρομητές στο Youtube).

Σήμερα στην εταιρεία απασχολούνται 50 εργαζόμενοι ενώ ο Δανιήλ Κωνσταντίνος, από τότε που ανέλαβε τη διεύθυνση του φαρμακείου το 2014 - εκπροσωπώντας τη δεύτερη γενιά στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης, που λειτουργεί από το 1976 - δουλεύει συστηματικά στην ανάπτυξη του ψηφιακού καταστήματος, το οποίο έχει εξελιχθεί στην κύρια επιχειρηματική δραστηριότητα της οικογένειας.

Όπως αναφέρει στη “Ν” ο ίδιος, τα τελευταία δύο χρόνια έχει αναπτυχθεί in house ομάδα που ασχολείται με το στήσιμο και το performance των διαφημίσεων, τα social media, τη γραφιστική, τα analytics ενώ ξεχωριστή ομάδα δημιουργεί πρωτότυπα βίντεο στο κανάλι του φαρμακείου. Καθώς η εταιρεία του ανεβάζει συνεχώς τον πήχη διακρίνεται για τις επιδόσεις της. Το 2happy.gr βραβεύθηκε για πρώτη φορά το 2016 στα Social Media Awards αποσπώντας τον τίτλο «Best Social Media Strategy for Sales» (από την Generation Y) και έκτοτε έχει λάβει σειρά διακρίσεων.

Στη διαδικασία διαχείρισης της ανάπτυξής του, το 2Happy θέτει οργανωμένο πλάνο τριετίας, διατηρώντας πάντα την προσωποκεντρική εξυπηρέτηση των πελατών του, που αποτελεί το βασικότερο παράγοντα επιτυχίας του.

 

Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα ← → για να πλοηγηθείτε
 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ Retail