Όσες και όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να δουν την έκθεση για τον Andy Warhol στο Λονδίνο, καθώς σε όλες τις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις έχει πατηθεί το κουμπί «pause» εξαιτίας του λουκέτου που έχει επιβάλλει η πανδημία, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι.
Η Tate Modern, όπου φιλοξενείτο η έκθεση, ετοίμασε ένα βίντεο διάρκειας 7 λεπτών για μια σύντομη ψηφιακή περιήγηση στο σόου. Ένα σόου, στο οποίο παρουσιάζονταν εκθέματα από τις φόρμες μετανάστευσης που συμπλήρωσαν οι γονείς του Warhol φτάνοντας στις ΗΠΑ μέχρι τα καλλιτεχνήματα του Warhol, στα οποία ο ίδιος εξερευνούσε τη σεξουαλικότητά του και την αίσθησή του για τη θνητότητα. «Η επιμέλεια μιας έκθεσης σήμερα για τον Andy Warhol σημαίνει ότι αντιμετωπίζεις έναν κόσμο στον οποίο ο καθένας έχει μια νοητική προβολή του καλλιτέχνη και της καλλιτεχνικής παραγωγής του» λένε οι επιμελητές της έκθεσης στην Tate, Gregor Muir και Fiontán Moran, οι οποίοι μάς ξεναγούν ψηφιακά. «Ο καθένας ξέρει τον Warhol. Είναι ένας από αυτούς τους σπάνιους καλλιτέχνες που υπερβαίνουν τον κόσμο της τέχνης, έχοντας γίνει ευρέως γνωστός ως ένας από τους πιο διάσημους Αμερικανούς καλλιτέχνες, αν όχι ένας από τους πιο διάσημους Αμερικανούς της Αμερικής. Στο πέρασμα του χρόνου, ο Warhol έγινε -και ακόμη είναι- ένα μεγάλο εμπορικό σήμα, όπως ακριβώς ο ίδιος το ήθελε».
Στόχος των επιμελητών ήταν να αφαιρέσουν κάποιους από τους μύθους που υπάρχουν γύρω από το έργο του Warhol. «Πολλοί, όταν τον σκέφτονται, εξακολουθούν να στρέφονται στην pop art και στις εικόνες των κονσερβών σούπας και μπουκαλιών Coca Cola, της Μέριλιν (Μονρόε) και της Τζάκι (Κένεντι). Ωστόσο, τα περισσότερα από αυτά τα έργα φιλοτεχνήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1960 στην πρώτη οικία του καλλιτέχνη, στη Lexington Avenue και όχι στο Silver Factory -όπως φαντάζεται ο περισσότερος κόσμος. Στην πραγματικότητα, η ισχύουσα και σήμερα επιρροή του Warhol μπορεί να βρεθεί στην -για πολύ μεγάλο διάστημα- εμπλοκή του στην πειραματική κινηματογράφηση και την τηλεόραση, καθώς και στη γοητεία που διαρκώς ασκούσαν πάνω του, οι διασημότητες, η pop μουσική και οι διαφημιστικές εκδόσεις» υπογραμμίζουν.
Ο Warhol ήταν γνωστός για το ότι κάλυπτε την πραγματική του ταυτότητα πίσω από την πλευρά του ως «δημόσιο πρόσωπο» και την εκκεντρικότητά του. Οι Muir και Morgan είδαν σε αυτό μια ευκαιρία να εξετάσουν το πρόσωπο «Warhol» πίσω από όλα αυτά. «Θέλαμε να κοιτάξουμε τον Warhol γι’ αυτό που ήταν, λαμβάνοντας υπόψη το ταξίδι των γονιών του στην Αμερική από την ανατολική Ευρώπη, την γκέι ταυτότητά του, και τον τρόπο με το οποίο η δουλειά του θα επηρεαζόταν, τελικά, από τον θάνατο και τη θρησκεία» εξηγούν. «Έχοντας αυτά στο νου, θέλαμε να δούμε τον Warhol από την αρχή».