Εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ για θέματα T.E.A.Y.E.K

Δευτέρα, 03 Απριλίου 2006 15:04
A- A A+

Από τα ΚΕΠ θα μπορούν να εξυπηρετούνται υπάλληλοι εμπορικών καταστημάτων για θέματα που αφορούν το Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Εμπορικών Καταστημάτων (T.E.A.Y.E.K), βάσει Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 365, 27-03-06) που υπέγραψαν ο υφυπουργός Εσωτερικών, Απόστολος Ανδρεουλάκος και ο υπουργός Απασχόλησης Σάββας Τσιτουρίδης.

Οι διαδικασίες που εισάγονται στο σύστημα e-kep, είναι οι εξής:

1. Εγγραφή στα μητρώα ασφαλισμένων

2. Παράταση σύνταξης λόγω θανάτου

3. Χορήγηση εξόδων κηδείας θανόντος συνταξιούχου ή ασφαλισμένου του ταμείου

4. Χορήγηση επιδόματος συζύγου

5. Παράταση σύνταξης λόγω αναπηρίας

6. Παράταση χορήγησης σύνταξης λόγω θανάτου σε τέκνο που σπουδάζει

7. Χορήγηση επιδόματος ανήλικου τέκνου

8. Χορήγηση επιδόματος τέκνου που σπουδάζει

Με την ένταξη των νέων διαδικασιών ο συνολικός αριθμός των πιστοποιημένων διαδικασιών που διενεργούνται μέσω ΚΕΠ, είναι 975.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή