Από την έντυπη έκδοση
Η φήμη του είναι διαχρονική όσον αφορά την αξιοπιστία, την αντοχή στα δύσκολα, τις πολλαπλές δυνατότητες φόρτωσης και την ελκτική δύναμη. Στη νέα εκδοχή του, την οποία γνωρίσαμε προ ημερών, το Isuzu D-Max βγαίνει μπροστά στον ανταγωνισμό, με το πλεονέκτημα του downsizing όσον αφορά τον πετρελαιοκινητήρα, προδιαγραφών Εuro 6 χωρίς την ανάγκη προσθέτων AdBlue.
Ο νέος κινητήρας Turbo Diesel στα 1.900 κ.εκ. είναι ο μικρότερος που κυκλοφορεί στην αγορά για οχήματα pick up. Διαθέτει υπερσυμπιεστή VGS και εναλλάκτη θερμότητας (intercooler), σύστημα ψεκασμού common Rail με μπεκ οκτώ οπών, υψηλής απόδοσης ψυγείο EGR και φίλτρο DPD. Απόδοση 164 ίπποι στις 3.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 360 Nm μεταξύ 2.000 και 2.500 σ.α.λ.
Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 6,2 και 7,8 λίτρων ανά 100 χλμ., ανάλογα την έκδοση του μοντέλου. Το D-Max προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου μέχρι 1.310 κιλά, ενώ αν συμπεριλάβουμε και το ρυμουλκούμενο φορτίο, τότε το μικτό επιτρεπόμενο βάρος φόρτωσης και έλκυσης φθάνει έως και στα 4.165 κιλά.
Η εταιρεία προχώρησε αυτή τη φορά σε μικρής έκτασης σχεδιαστικές αλλαγές. Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 18 ιντσών. Το αμάξωμα του D-Max έχει βελτιωθεί ως προς την αεροδυναμική και βασίζεται σε σασί τύπου σκάλας με επτά εγκάρσιες ράβδους, τις περισσότερες από κάθε άλλο του είδους.
Στην καμπίνα ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ανασχεδιασμένος διαθέτοντας οθόνη πολλαπλών πληροφοριών και συνοδεύεται από ένα νέο ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία που έχει εξελιχθεί ειδικά για το D-Max σε συνεργασία με την Pioneer. Οι τιμές της νέας σειράς ξεκινούν από 25.600 ευρώ.