Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση για την παιδεία.
Ενώπιον της εθνικής αντιπροσωπείας θα λάβει τις απαντήσεις η αξιωματική αντιπολίτευση, στη συζήτηση για την Παιδεία - ένα σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, που όμως η ΝΔ το αντιμετωπίζει σαν παιδική χαρά, απαντά η κυβέρνηση στο αίτημα για προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση που υπέβαλε ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Συγχαρητήρια στη Νέα Δημοκρατία. Μόλις η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να ζητήσει προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για την Παιδεία, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έσπευσε πρώτο να καταθέσει το σχετικό αίτημα. Απέδειξε έτσι απέναντι σε ένα σοβαρό κοινωνικό ζήτημα έχει αντανακλαστικά παιδικής χαράς. «Ναι, αλλά εμείς προλάβαμε και το κάναμε πρώτοι» ανέφεραν χαρακτηριστικά οι κυβερνητικές πηγές.
«Συγχαίρουμε την Νέα Δημοκρατία για την τεράστια πολιτική της επιτυχία. Ελπίζουμε ότι εκτός από το να τρέχει να κατοχυρώνει τις προ ημερησίας διατάξεως συζητήσεις, θα μπορέσει κάποια στιγμή να συζητήσει και επί της ουσίας: Για το πώς η δική της διακυβέρνηση εξουθένωσε ένα τόσο σημαντικό αγαθό και για το όραμά της που παραχωρεί το δικαίωμα στην παιδεία αποκλειστικά στους λίγους» σχολίασαν οι ίδιες και υπογράμμισαν: «Θα τα πούμε λοιπόν στην Βουλή, ενώπιον του λαού. Υποθέτουμε ότι ο κ. Μητσοτάκης αναζητά ήδη γελοιογραφίες του Αρκά, προκειμένου να κάνει ακόμα μια σοβαρή και ουσιαστική τοποθέτηση».
Δηκτική απάντηση από τον Γ. Κουμουτσάκο
Μέσω Twitter απάντησε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Κουμουτσάκος.
«Λένε στον ΣΥΡΙΖΑ οτι η πρόταση της ΝΔ για την προ ημερησίας συζήτηση για την παιδεία έγινε επειδή το είπε πρώτη η κα Γεροβασίλη. LoL...» έγραψε στον λογαριασμό του και πρόσθεσε:
«Βρε "σύντροφοι", δεν γράφεται πλήρες κείμενο αιτήματος 2 σελ. προς τη Βουλή σε 1 ώρα. Τι λέω σας τώρα... Εσείς το γράφετε σε 10'. Στο γόνατο».
«Ραντεβού το Σεπτέμβρη...» κατέληξε.
Στην επιστολή του προς τον προέδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, ο κ. Μητσοτάκης μεταξύ άλλων, υποστηρίζει ότι «η πολιτική που ασκεί μέχρι σήμερα η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στον τομέα της παιδείας αποτελεί οδοστρωτήρα για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας».
Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρει ακόμη ότι αποφάσεις που λαμβάνονται με ιδεολογική εμμονή προδίδουν «κομματοκρατία και αναξιοκρατία, εξίσωση προς τα κάτω, πολιτική παραπλάνηση, αυταρχισμό και επιβολή των βίαιων μειοψηφιών, εκπαιδευτικό επαρχιωτισμό και απομόνωση». Αλλά και «απόρριψη στοιχείων που επιβάλλεται να χαρακτηρίζουν τις αλλαγές στην παιδεία: συναίνεση, αριστεία, αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών που αφορούν στη διδασκαλία και στη μάθηση».