Θ. Δρίτσας: Η συμφωνία με την Cosco δεν έχει καμία σχέση με τη σύμβαση Βαρβιτσιώτη - Χαρδούβελη

Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2016 14:35
UPD:14:37
ΑΠΕ - ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές

Ο κ. Δρίτσας υπερασπίσθηκε τις μετατάξεις των εργαζομένων στον ΟΛΠ συνιστώντας στα κόμματα της αντιπολίτευσης «μην βιάζεστε να καταδικάζετε τις μετατάξεις, δεν έχει σχέση με ρουσφέτι. Είναι πολύ μελετημένη αποδοχή αιτημάτων των εργαζομένων προκειμένου να συνδυαστεί με την διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων».

A- A A+

«Αυτό που έρχεται σήμερα στη Βουλή δεν έχει καμία σχέση με την σύμβαση Βαρβιτσιώτη – Χαρδούβελη», τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για την σύμβαση παραχώρησης του λιμένα Πειραιά.

Παράλληλα ο κ. Δρίτσας υπερασπίσθηκε τις μετατάξεις των εργαζομένων στον ΟΛΠ συνιστώντας στα κόμματα της αντιπολίτευσης «μην βιάζεστε να καταδικάζετε τις μετατάξεις, δεν έχει σχέση με ρουσφέτι. Είναι πολύ μελετημένη αποδοχή αιτημάτων των εργαζομένων προκειμένου να συνδυαστεί με την διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων».

Μετά την διαπραγμάτευση που έκανε η κυβέρνηση επήλθαν αλλαγές, σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας σε θέματα όπως:

  • η ακτογραμμή των Λιπασμάτων
  • ο κώδικας ISPS που πλέον αναλαμβάνεται από τον ιδιώτη
  • την χρήση από το Λιμενικό και τη Σχολή Λιμενοφυλάκων των προβλητών του λιμανιού χωρίς να πληρώνουν ενοίκιο
  • τον αρχαιολογικό χώρο της Κυνόσουρας
  • παραχωρήσεις που κερδήθηκαν μαζί με τους δήμους του Περάματος και άλλων περιοχών
  • την ρήτρα που κατοχυρώνει τον ισχύοντα Κανονισμό Εργασίας όταν το ΤΑΙΠΕΔ έλεγε ότι δεν μπορεί να υπάρχουν εργασιακά θέματα σε σύμβαση παραχώρησης
  • την Δημόσια Αρχή Λιμένα. «Που ήταν στη σύμβαση Βαρβιτσιώτη η ΔΑΛ; Υπήρχε μία ρυθμιστική αρχή που και αυτή την αναβαθμίσαμε», είπε χαρακτηριστικά.

Ακόμη ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι «οι επενδύσεις που περιλαμβάνονται, τουλάχιστον την πρώτη πενταετία, δεν είναι τίποτα παραπάνω από τις προγραμματισμένες που είχε κάνει εδώ και χρόνια ο ΟΛΠ και οι κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ τις φρακάρανε για να δημιουργήσουν καταστάσεις. Δεν είναι παραπάνω ούτε κατά είδος ούτε κατά ποσό. Είναι η προβλήτα για τα κρουαζιερόπλοια, το κρηπίδωμα του Αγίου Νικολάου, η δεξαμενή στο Πέραμα και άλλα δύο έργα, εκ των οποίων ορισμένα ήταν προγραμματισμένα στο ΕΣΠΑ».

Απαντώντας στην κριτική ότι ο ΣΥΡΙΖΑ άλλαξε θέση, ο κ. Δρίτσας παραδέχθηκε ότι «αυτό που οραματιζόμασταν και οραματιζόμαστε να αλλάξουμε την χώρα, μας το στέρησαν η συμμαχία της δεξιάς στην Ελλάδα με την δεξιά της Ευρώπης. Και βρεθήκαμε το καλοκαίρι του 2015 σε ασφυξία. Και εμείς το παραδεχθήκαμε και ρωτήσαμε τον ελληνικό λαό «μας εμπιστεύεσαι να συνεχίσουμε;». Και μας είπε «ναι, εσείς να συνεχίσετε». Αυτή είναι η εντολή μας και δεν έχουμε καμία τρέλα με την εξουσία. Και θα συνεχίσουμε με ρεαλισμό, με υποχωρήσεις όταν πρέπει και επιθέσεις όταν πρέπει».

Naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή