Σε μια «προσπάθεια για την τόνωση της αγοράς της διαφήμισης» απέδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος την κατάργηση του ειδικού φόρου στη διαφήμιση, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση «είναι βέβαιη πως το μέτρο θα αποφέρει έσοδα στο ελληνικό δημόσιο από τον ΦΠΑ».
Σε άλλη σχετική ερώτηση, ο κ. Ρουσόπουλος σημείωσε ότι βάσει κοινοτικής οδηγίας υπάρχει συγκεκριμένος τηλεοπτικός χρόνος για τη διαφήμιση, που δεν μπορεί να επεκταθεί, πλην, όμως, εκτιμήθηκε ότι επιβάλλεται μια αλλαγή του πλαισίου. Το αίτημα προέρχεται από τους διαφημιστές αλλά και τους διαφημιζόμενους, διότι «πρόκειται για έναν ευρύ κύκλο εργασιών, καθώς επηρεάζονται και οι τιμές των προϊόντων».
Σε ό,τι αφορά το αγγελιόσημο, ο κ. Ρουσόπουλος σημείωσε ότι «δεν υπάρχει κάποια σκέψη» για μείωσή του.
«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν τηρεί ούτε τα προσχήματα, υποτιμώντας κατάφορα τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού. Ενα μεγάλο δώρο στα τηλεοπτικά κανάλια και τις διαφημιστικές εταιρείες, που υπερβαίνει διαχρονικά τα 60 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, έρχεται να το βαφτίσει, προκειμένου να χρυσώσει το χάπι, ως «ελευθερία της αγοράς»... Το κυβερνητικό αυτό δώρο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, αφού οδηγεί στην περαιτέρω ανακατανομή της διαφημιστικής πίτας σε όφελος των τηλεοράσεων και σε βάρος των ραδιόφωνων, των εφημερίδων, του περιοδικού και περιφερειακού Τύπου», σχολίασε ο Π. Λαφαζάνης, μέλος της Π.Γ. του ΣΥΝ και υπεύθυνος Οικονομικής και Κοινωνικής Πολιτικής.