«Το 95% των εφημερίδων που πωλούνται θα επιβιώσουν, αλλά μόνο αν επικεντρωθούν σε συγκεκριμένο κοινό. Αν ακολουθηθεί στον Τύπο το μοντέλο συνδρομητική τηλεόραση/δωρεάν τηλεόραση, οι εφημερίδες που πωλούνται θα καταλήξουν σε μια μικρότερη διανομή, σε αύξηση της τιμής τους και εξειδίκευση... Οι αναγνώστες θα αγοράζουν πλέον εφημερίδες μόνο τα Σαββατοκύριακα», προβλέπει, σε συνέντευξή του στην «Γκάρντιαν», ο Πέλε Τόρνμπεργκ, πρόεδρος του σουηδικού εκδοτικού ομίλου Metro International.
Ο όμιλος, που ξεκίνησε με τη δωρεάν διανομή της εφημερίδας Metro στη Στοκχόλμη το 1995, έχει σήμερα 59 εκδόσεις ανά τον κόσμο και κυκλοφορία 15 εκατομμυρίων φύλλων. Τα έσοδα του ομίλου έφτασαν τα 302 εκατομμύρια δολάρια το 2004 και προβλέπεται να αυξηθούν κατά 22% φέτος.