Ικανοποιημένοι οι πολίτες από τα ΚΕΠ

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2005 17:00
UPD:17:06
A- A A+

Το 95% των πολιτών δηλώνει ικανοποιημένο από την εξυπηρέτηση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), όταν ο βαθμός ικανοποίησης από τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες είναι 38%, και το 85% από την ταχύτητα στην παραλαβή των πιστοποιητικών, ενώ η επισκεψιμότητα ξεπερνά το 60%, σύμφωνα με τηλεφωνική πανελλαδική έρευνα, επί δείγματος 6.009 ατόμων, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσίασε ο υπουργός Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Προκόπης Παυλόπουλος.

Το 90% όσων έχουν επισκεφθεί τα ΚΕΠ θεωρούν ότι τα ΚΕΠ ως θεσμός βοηθάνε στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης. Οι πολίτες σε ποσοστά 93%-96% στηρίζουν και εμπιστεύονται και θεωρούν αξιόπιστο τον θεσμό και αποτελεσματικό. Το 78% των πολιτών θέλουν να κάνουν τις συναλλαγές τους με την εφορία μέσω ΚΕΠ. Το 68% του δείγματος θέλουν επίσης να πληρώνουν τους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ στα ΚΕΠ. Και το 61% όσων έχουν επισκεφτεί και έχουν κάνει χρήση των υπηρεσιών των ΚΕΠ, θέλουν και άλλες επίσης συναλλαγές εγχρήματες να γίνουν μέσω ΚΕΠ, πληρωμή δόσεων κλπ.

Μια πτυχή της έρευνας είναι εκείνη η οποία σχετίζεται με το πώς βλέπουν οι πολίτες την Δημόσια Διοίκηση. Το 45% θεωρεί ότι βελτιώθηκε η εικόνα και το επίπεδο της Δημόσιας Διοίκησης.

Για τους εργαζόμενους στα ΚΕΠ που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, ο κ. Παυλόπουλος δεσμεύτηκε ότι μέσα στο 2006 θα μονιμοποιηθούν, καθώς επισπεύδονται οι διαδικασίες για την προκήρυξη πρόσληψής τους.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή