Καθώς η μαραθώνια διαπραγμάτευση των 17 ωρών ήταν σε εξέλιξη, με τον κόσμο να παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν πρακτικά αδύνατον να απουσιάζουν.
Οι πληροφορίες σχετικά με τα τεκταινόμενα κυκλοφορούσαν ταχύτατα μέσω του Διαδικτύου, με το Twitter να εξελίσσεται – για άλλη μια φορά- στο πλέον άμεσο μέσον επικοινωνίας, χρησιμοποιούμενο από πάρα πολλούς πολιτικούς και δημοσιογράφους, καθώς και από τα επίσημα γραφεία/ λογαριασμούς για σχετικές ενημερώσεις και ανακοινώσεις.
Ο αδιαμφισβήτητος «βασιλιάς» των hashtags της διαπραγμάτευσης ήταν αναμφίβολα το #ThisIsACoup, το οποίο δημιουργήθηκε ως αντίδραση στη σκληρή στάση – ειδικά της Γερμανίας- απέναντι στην ελληνική πλευρά κατά τη διαπραγμάτευση. Το #ThisIsACoup υιοθετήθηκε και από τον νομπελίστα οικονομολόγο Πολ Κρούγκμαν, ο οποίος και έκανε λόγο για παραβίαση «εθνικής κυριαρχίας».
Σε παρεμφερές πλαίσιο κινήθηκε και το #TsiprasLeaveEUSummit, που προέτρεπε τον Έλληνα πρωθυπουργό να εγκαταλείψει τη διαπραγμάτευση, αν και ήταν περισσότερο «εσωτερικής κατανάλωσης» (δηλαδή συναντήθηκε περισσότερο στο ελληνικό Twitter) παρά διεθνούς απήχησης, όπως το πρώτο.
Όσον αφορά στην προέλευση του
Ωστόσο, η εξέλιξη της διαπραγμάτευσης, όπως ήταν, άλλαξε στη συνέχεια και τα tweet, ειδικά μετά την ανακοίνωση του προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου περί συμφωνίας για την Ελλάδα (a-Greek-ment), που είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία του hashtag #greekment- πάντα στο ίδιο πλαίσιο λογοπαιγνίων.