Η νέα εποχή της Peugeot στην Ελλάδα συνεχίζεται με ανοδική τροχιά πωλήσεων και τους πρώτους μήνες του 2015. Για το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου, η premium γαλλική μάρκα βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς με 1.618 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων και 6.4% μερίδιο αγοράς.
Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει παίξει η διείσδυση της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση με ποσοστό 43% επί των συνολικών πωλήσεων (στοιχεία Απριλίου 2015).
Μέσω του τμήματος εταιρικών πωλήσεων, η Peugeot έχει επιλέξει να προσφέρει ολοκληρωμένες και συμφέρουσες προτάσεις ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών της. Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, η γκάμα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων και το χαμηλό κόστος χρήσης των μοντέλων της Peugeot, σε συνδυασμό με το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία συντελούν, ασφαλώς, σε αυτή την επιτυχία. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.