Μια σειρά αλλαγών και νέων προϊόντων, που περιλαμβάνουν αλλαγές όσον αφορά στο Messenger- την υπηρεσία instant messaging του- ανακοίνωσε το Facebook, στο πλαίσιο της ετήσιας διάσκεψης developers F8.
Αναλυτικότερα, ανακοινώθηκαν πάνω από 25 προϊόντα και εργαλεία που απευθύνονται στους developers με στόχο τη δημιουργία, ανάπτυξη και οικονομική αξιοποίηση εφαρμογών για φορητές συσκευές.
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται το Messenger Platform, ένας νέος τρόπος για ενσωμάτωση εφαρμογών στο Messenger, έτσι ώστε «οι άνθρωποι να μπορούν να εκφραστούν καλύτερα με GIFs, φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά κλιπ κ.α.». Με αυτόν τον τρόπο το Facebook «ανοίγει» ουσιαστικά τη δημοφιλή υπηρεσία σε «τρίτους» developers,επιτρέποντάς τους να προσθέσουν δικές τους λειτουργίες.
Το Businesses on Messenger έχει να κάνει με την «εξέταση των πρώτων βημάτων που κάνουμε για να επανεφεύρουμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις», ενώ το New ShareSheet αποτελεί μία «απλή, συνεπή εμπειρία διαμοιρασμού από εφαρμογές στο Facebook. Το Facebook Analytics for Apps βοηθά τους developers να φτιάξουν καλύτερες εφαρμογές και εμπειρίες για χρήστες, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους και το πώς χρησιμοποιεί τις εφαρμογές τους, ενώ η monetization πλατφόρμα LiverRail επιτρέπει στους δημιουργούς εφαρμογών να διαχειρίζονται τα βίντεό τους και να προβάλλουν διαφημίσεις.
Επίσης, μέσω του Parse ανοίγει ο δρόμος για δημιουργία συσκευών για διασυνδεδεμένες συσκευές που εντάσσονται στο ευρύτερο πλαίσιο του Internet of Things. Ακόμη, υπάρχουν ανανεωμένα social plugins (με το ολοκαίνουριο Embedded Video Player), και το Spherical Video που καταφθάνει στο News Feed, επιτρέποντας μια εμπειρία βίντεο 360 μοιρών, που επιτρέπει την επιλογή της οπτικής γωνίας.