Αγορά startup του χώρου της αναγνώρισης φωνής από το Facebook

Τετάρτη, 07 Ιανουαρίου 2015 17:29
REUTERS/DADO RUVIC

«Μια μεγάλη κοινότητα 6.000 και άνω developers ένωσε τις δυνάμεις της στην πλατφόρμα, και το Wit.ai ήδη συναντάται σε εκατοντάδες εφαρμογές και συσκευές» αναφέρεται σχετικά – και στη συνέχεια συμπληρώνεται ότι «το Wit.ai ενώνεται με το Facebook.

A- A A+

Τις δυνατότητές του στον τομέα της αναγνώρισης φωνής ενισχύει το Facebook, το οποίο ανακοίνωσε την αγορά της Wit.ai- μιας startup που ειδικεύεται στο αντικείμενο, και συγκεκριμένα στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό blog post στην ιστοσελίδα της Wit.ai, η startup ξεκίνησε πριν από 18 μήνες, με στόχο τη δημιουργία μίας ανοικτής, community-based πλατφόρμας η οποία καθιστά ευκολότερη για τους developers τη δημιουργία εφαρμογών στις οποίες οι χρήστες θα μπορούν να μιλούν.

«Μια μεγάλη κοινότητα 6.000 και άνω developers ένωσε τις δυνάμεις της στην πλατφόρμα, και το Wit.ai ήδη συναντάται σε εκατοντάδες εφαρμογές και συσκευές» αναφέρεται σχετικά – και στη συνέχεια συμπληρώνεται ότι «το Wit.ai ενώνεται με το Facebook. Πρόκειται για μία απίστευτη επιτάχυνση στην εκτέλεση του οράματός μας. Το Facebook έχει τους πόρους και το ταλέντο να μας βοηθήσει να κάνουμε το επόμενο βήμα. Η αποστολή του Facebook είναι να διασυνδέσει τους πάντες και να δημιουργήσει εκπληκτικές εμπειρίες από τους άνω των 1,3 δισ. ανθρώπων στην πλατφόρμα- τεχνολογία η οποία κατανοεί τη φυσική γλώσσα είναι ένα μεγάλο κομμάτι αυτού, και νομίζουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε».

Σε κάθε περίπτωση, διευκρινίζεται πως η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοικτή και θα είναι εντελώς δωρεάν για όλους.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Re/Code, δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο σκοπός του Facebook με αυτή την κίνηση. Θεωρείται πως το πιθανότερο σενάριο είναι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο να ενσωματώσει κάποια στιγμή τεχνολογία αναγνώρισης φωνής στα προϊόντα του, και η αγορά μιας μικρής startup αποτελεί έναν γρήγορο τρόπο να εισέλθει στον χώρο χωρίς να ξεκινήσει από την αρχή. Ωστόσο, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Wall Street Journal, αυτό θα μπορούσε να διευρύνει τις δυνατότητες του Facebook πάνω στον τομέα της συλλογής πληροφοριών για «στοχευμένες» διαφημίσεις.

Μέχρι τώρα δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες γύρω από τη συμφωνία.

Προτεινόμενα για εσάς