Αλ. Τσίπρας: «Όχι» σε παράταση, «ναι» σε γέφυρα

«Οι προεκλογικές δεσμεύσεις θα εφαρμοστούν στο ακέραιο»
Κυριακή, 08 Φεβρουαρίου 2015 21:09
UPD:09/02 02:18

Η κυβέρνηση Σαμαρά ζήτησε δίμηνη παράταση του μνημονίου, ενώ οι εταίροι της προσέφεραν εξάμηνη, κατήγγειλε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ξεκινώντας την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

85 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
sanio[94.69.3xx.xxx]
14/02/2015 22:18

@Δημητρης
Φιλε με βισκουν συμφωνο οι αποψεις σου .Το οτι ομως υπαρχει λαικη δυσαρεσκεια και αντιμνημονιακη διαθεση ειναι αλλο και αλλο το οτι το χρεος ειναι υπαρκτο και μαλιστα πολλοι λεγουν και μη βιωσιμο. Δηλαδη τι πιστευεις οτι η ελληνικη κοινωνια δεν εχει πλεον δανειστικη διαθεση? Ειναι ετοιμη να τα καταφερει βασιζομενη στις δυναμεις της(δηλαδη στον πλουτο της)? Μακαρι ναναι ετσι, αλλα ειναι ετοιμη να υποφερει κι αλλο? Διοτι αν δεν ειναι ετοιμη γι αυτο , τοτε θα δανειστει. Kαι τους ορους δανεισμου τους βαζει παντα ο δανειστης.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sanio[94.69.3xx.xxx]
14/02/2015 21:54

@Αποστολος
Συφωνω φιλε με την παρατηρηση σου.Εχω ομως να προσθεσω οτι μονο δημοκρατικο δεν ειναι το παρον εκλογικο συστημα με το δωρακι των 50 εδρων. Βεβαια πολυ σωστα ανεφερες οτι ολα τα κομματα που κυβερνησν μετα την μεταπολιτευση ,ολα ανεξαιρετως χρησιμοποιησαν καλπονοθευτικα συστηματα.Το γιατι εγινε αυτο χρηζει αναλυσεως και βεβαια δεν ειναι επι του παροντος να συζητηθει. Παντως πιστευω οτι το μονο δημοκρατικο εκλογικο συστημα ειναι η απλη και αδολη αναλογικη.Επι χρονια το φωναζε η Αριστερα και τωρα και η ιδια χρησιμοποιησε καλπονοθευτικο συστημα για να κυβερνησει.Και αυτο χρηζει αναλυσεως αλλα και οπωσδηποτε πρεπει επ τελους να δοθει ενα τελος στην καλπονοθεια. Η Αριστερα τουλαχιστον το χρωστα στο λαο.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DIAPLOKH[193.92.1xx.xxx]
11/02/2015 18:46

Παραδειγμα διαπλεκομενων.Χθες η δημοσιογραφος κ.Σοφια Παπαιωαννου ειχε συνεντευξη με τον Φαλτσιανι-λιστα Λαγκαρντ- και βγαλαμε χρησιμα συμπερασματα.Οπως ο ιδιος δηλωσε στη λιστα που εδωσε στη δημοσιοτητα και την οποιαν απεκρυπταν επι 4 χρονια περιεχει ΜΟΝΟΝ το 1 τοις εκατο των ΚΑΤΑΘΕΤΩΝ της HSBC.Φανταστειτε τι μπορει να γινοταν και σε αλλες τραπεζες του εξωτερικου και του εσωτερικου.Ο κ.Παπασταυρου ηταν μεσα στη λιστα με 5,5 εκ και ηταν ο εξ απορρητων συμβουλος του Σαμαρα επι 2,5 χρονια.Συμπτωση που δεν ψαχνοταν επι παπακωνσταντινου(πασοκ) διωτη βενιζελου?.Τοτε τα παπαγαλακια μεσω εμβολιμων δημοσιογραφισκων ΔΙΕΔΙΔΑΝ οτι ο Φαλτσιανι ειναι αναξιοπιστος!!!Και οποιος το εχαφτε το εχαψε.Τι σου ειναι αδελφε η
εντεχνη παραπληροφορηση.Βεβαια και να ψαξουν τις λιστες τωρα θα βρουν ανθρακες.Διαβαζοντας τη λιστα θα παρατηρησει κανεις μεταξυ των μεγαλοσχημονων ειναι και καμποσοι με εβραιικα ονοματα.Συμπτωση και αυτη? Οχι βεβαια οτι θα εισπραξει το κρατος σημαντικα ποσα, αφου οι περισσοτεροι θα τα δικαιολογησουν απο τη φουσκα ---χρηματιστηριου-των Σημιτη-Κουρασμενου.Τα ιδια ομως παπαγαλακια εισηγουντο- αφου ειχαν προσβασεις στο συστημα της εξουσιας τοτε, περικοπες σε μισθους συνταξεις , ΕΝΦΙΑ και δε συμμαζευεται.Ο καθενας μπορει ευκολα να βγαλει τα συμπερασματα του

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
11/02/2015 14:36

Βαρουφάκης:
"Οι Γερμανοί είναι καλύτεροι Ευρωπαίοι, από εμάς τους Έλληνες."
"Η Άγκελα Μέρκελ είναι η πιο έξυπνη πολιτικός στην Ευρώπη."
"Ο Β. Σόιμπλε είναι πιθανώς ο μόνος Ευρωπαίος πολιτικός με πνευματική υπόσταση."
Τώρα τελευταία έχω την αίσθηση ότι κάποιος με δουλεύει χοντρά....

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ggg[2.87.8xx.xxx]
11/02/2015 11:43

Ευχαριστω πολυ, την νεα κυβερνηση, γιατι αν μην τι αλλο, μεσα στην αγωνια μου, με κανουν και χαλαρωνω.
Απο το 67%του μνημονιου, ανεβηκαμε στο 70% και μετα κατεβηκαμε στο 0% ( σε μια εφημεριδα τις προαλλες, εγραφαν για το 50%}
Με αυτο τον τροπο ειμαστε ευχαριστημενοι ολοι.
Βαζει ο καθενας ενα x στο κουτακι που θελει και ολα καλα.
Τι θα επιλεξουν τελικα δεν μας νοιαζει, σαμπως θα μαθουμε και ποτε.

Ο κ. Καμμενος θελει να βρουμε μια χωρα ( μαλλον εκτος πλανητη ), να μας δωσει χρηματα, για να μην εξαρτιομαστε απο την Ε.Ε. Να εξαρτιομαστε ας πουμε απο την Κινα. Αργοσβηνει που αργοσβηνει η ελληνικη παραγωγη, να την αποτελειωσουμε. Εκει να δειτε εργασιακα και μισθους που θα μας επιβαλουν.
Εδω δεν ξερω που να βαλω x. Mαλλον θα μας βαλουν οι αλλοι.

Ο κ. Βαρουφακης, λεει για ιδιωτικοποιησεις, απο την αλλη μερια εναντιον τους οι κ.κ. Λαφαζανης και Δριτσας.
Βαζουν κι αυτοι ενα x στο κουτακι που θελουν και ειναι ευχαριστημενοι. Δεν πα να λεει ο αλλος.

Βγαινει η κ. Βαλαβανη και παρακαλει να πληρωσουμε τους φορους και τον ΕΝΦΙΑ.
Μα οι ιδιοι δεν ηταν που ελεγαν, να μην πληρωνουμε ΕΝΦΙΑ , διοδια κ.λ.π, λογω αντισυνταγματικοτητας, με πρωτεργατη τοτε μαλιστα, τον ιδιο μας τον νυν πρωθυπουργο περι ΕΝΦΙΑ.( τοτε χαρατσι ), που δεν το πληρωνε?
Αφου κ. Βαλαβανη, θα φερετε νεες ρυθμισεις και το νομο περι μη κατασχεσεων, γιατι να πληρωσουμε? Αστο λοιπον, σιγα, σιγα, σου λεει ο αλλλος.
Εγω βαζω x στο κουτακι υπερ πληρωμης των φορων. Γιατι πιστευω οτι δεν γινεται αλλιως. Οι αλλοι?

Επ΄ ευκαιριας ομως κ.Τσιπρα, θα ηθελα δυο τρια πραγματακια να σας ζητησω εδω, που δεν τα ακουσα, εκτος αν μου ξεφυγε και ζητω συγνωμη, εκ των προτερων.

1) Να παρακαλεσετε να φερουν και τα λεφτα τους πισω καποιοι, απο το εξωτερικο.
Οπως παρακαλεσατε και για τον ΕΝΦΙΑ.
Ελπιζω να ηταν απλη παραλειψη.

2) Θα ηθελα να ακουσω κατι και για αυτην την περιβοητη απλη αναλογικη, επιτελους.
Μην γινεται και εσεις σαν τους αλλους.
Ξερετε πολυ καλα, οτι οι αυτοδυναμες κυβερνησεις, ειναι μικρες εκλεγμενες χουντες.
Ηταν κατι που με ενοχλουσε παρα πολυ, οταν προεκλογικα ζητουσατε αυτοδυναμια.

3) Μια προσωπικη χαρη. Ο κ. Βαρουφακης θα με καταλαβει. Μηπως μπορειτε να αλλαξετε την ονομασια στον Ο.Α.Ε.Ε. Τοσα εχουμε αλλαξει. (τι ωραιο ηταν το ΤΕΒΕ ).
Τι τιμωρια ειναι αυτη, με τοσα φωνηεντα? Δεν μας φτανει αυτα που πληρωνουμε, για να παρουμε στο τελος ξερετε τι, ετσι.... Και αν τα παρουμε κι αυτα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
kakos[178.59.5xx.xxx]
11/02/2015 11:14

Τώρα που σταμάτησαν οι ψεκασμοί φάνηκε καθαρά η αλλαγή στάσης του ελληνικού λαού που ομόθυμα υποστηρίζει τη νέα κυβέρνηση.Η μήπως άλλαξε η ουσία με την οποία μας ψεκάζουν?

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ψεκασμένος λαϊκιστής[85.74.1xx.xxx]
10/02/2015 21:26

breaking news από το μέτωπο της διαπραγμάτευσης :

Μια κόρη από κάθε οικογένεια ζητούν οι δανειστές,
ενω φαίνεται να υποχωρούν στο θέμα των νεφρών.
Εξαιρετική χαρακτηρίζουν την πρόταση αναλυτές.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
10/02/2015 20:27

Ακριβώς αυτό το σχόλιό σου
"Πάει ρε παιδιά ο κομμουνισμός. Πέθανε. Τι χοροπηδάτε πάνω στο κουφάρι του ;" απολιθωμένε είναι που μας έχει κάνει μεγάλη ζημιά. Θεωρούμε ότι έχει τελειώσει και έχουμε γίνει χαλαροί.

Ναι, δεν πρόκειται να φτάσουμε να είναι όλες οι επιχειρήσεις κρατικές, να σου λέει το κράτος πόσο υψηλή θέση πρέπει να έχεις στην επιχείρηση ή που "δικαιούσαι" να κατοικείς (πάντα αξιοκρατικά όπως λέει ο βαθιά νυχτωμένος), τα πάντα να γίνονται στο όνομα του γενικού καλού και ούτε να διανοηθείς να αρνηθείς μια διαταγή για το καλό όλου του λαού. Όμως τα κατάλοιπά του έχουν παραμείνει και ονομάζονται κρατισμός και ένα σωρό επιδώματα για κάθε ρεμάλι που δεν φρόντισε τον εαυτό του ενώ αντιθέτως ο μέρμυγκας αποδεικνύεται μ...

Με αφορμή αυτή τη συζήτηση σκεφόμουνα νωρίτερα πόσο μεγάλο βλήμα και τι απωθημένα έπρεπε να έχει ο Μαρξ ώστε το μόνο που κατάλαβε από τις απόψεις του Darwin για την καταγωγή του ανθρώπου από ζώα ήταν ότι ερχόταν σε αντίθεση με την θρησκεία και όχι ότι συστήματα που βασίζονται στο ότι οι άνθρωποι είναι άγγελοι και εργάζονται επειδή θέλουν να προσφέρουν και δεν έχουν συναισθήματα όπως να βοηθήσουν το παιδί τους κτλ. είναι ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ όπως δυστυχώς κάνανε πολλοί και τα κατάλοιπα υπάρχουν ακόμα και σήμερα.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/02/2015 18:11

Είδες Θοδόση πόσο επικίνδυνα μπορεί να είναι τα σχόλια σου, έστω και καλόπιστα? Είδες σε τι σκέψεις μπορούν να οδηγήσουν τους ήδη λοβοτομημένους συσχολιαστές μας? Απλή παρατήρηση, ξέρεις πόσο σε εκτιμώ, και προφανώς χαριτολογώ, ο φίλτατος συσχολιαστής θα έκανε αυτή την παρατήρηση ακόμα και αν δεν το είχες αναφέρει.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[85.73.1xx.xxx]
10/02/2015 17:28

Ενώ οι πολιτικοί ταγοί αυτής της χώρας σκίζοντε να βρουν τρόπους να μην πληρώσουμε ή να μας χαρίσουν αυτά που μας έδωσαν. δείτε τι κάνουν οι άλλοι:

""Ποσό ύψους 14 δισ. ευρώ, δηλαδή λίγο περισσότερο από το ήμισυ των δανείων που έλαβε το 2011, προτίθεται να αποπληρώσει προκαταβολικά στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο η Πορτογαλία μέσα σε ένα διάστημα δυόμισι ετών, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών της χώρας.""

Και έχουμε την απαίτηση να βρούμε υποστηρικτές στις "μπαταχτσοαπαιτήσεις μας".

Είναι πράγματι περίεργο πώς όλοι οι άλλοι πετυχαίνουν ενώ εμείς αποτυχαίνουμε?!?!?! Πώς οι άλλοι μπορούν ενώ εμείς δεν μπορούμε?!?!?! Πώς οι άλλοι θέλουν ενώ εμείς δε θέλουμε που να μας σφάζουν?!?!?!

Καλά είπε κάποιος συνσχολιαστής: "Δεν την πέφτουμε και στους Τούρκους για χρωστούμενα με τόκους για τα 400 χρόνια που μας είχαν καταλάβει?!?!?!". Ξέρεις τι χρήμα μπορεί να διεκδικήσουμε;

Αλλά ξέχασα : σε όλους αυτούς εμείς δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού και της Δημοκρατίας και όσο ζουν και αναπνέουν μας χρωβστάνε.

Πληρώνεται λοιπόν Κουτόφραγκοι διότι θα σας πάρουμε μαζί μας στο χάος που θα σας οδηγήσουμε.

Μπρε τζάνουμ (κατάλοιπο από τα 400 χρόνια!!!) μπάς και ξεχνάμε πως εμείς σέρνουμε το χορό και πηδάμε πρώτοι!!!!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 15 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/02/2015 17:19

Τι έξυπνα που τα λες σοσιαλλήθωρε, μα τι έξυπνα, θα ζηλέψει ο Άδωνις!

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/02/2015 15:06

Απολύτως σωστά Θοδόση, τα όσα περί καλών των άλλων λαών πρέπει να ξεπεράσουμε και να έχουμε πειθαρχία και προσήλωση στο στόχο. Όμως να θυμίσω ότι βρισκόμαστε ακριβώς σε κατάσταση δουλικής υποταγής, και κάθε νέα κυβέρνηση μας δένει ολοένα και περισσότερο. Αυτό έχει ήδη διαφανεί και από την παρούσα και θα γίνει περισσότερο κατανοητό σύντομα. Να υποθέσω ότι θεωρείς θράσος την άποψή μου περί μοναδικής εναλλακτικής?
Ναι, κατανόησα απολύτως τον όρο αριστοκρατικός. Αν και ορθός, δυστυχώς είναι δύσκολο στον 21ο αιώνα να χρησιμοποιούμε λέξεις/έννοιες με την αρχική τους ερμηνεία, οι οποίες όμως έχουν φορτιστεί ιστορικά με αρνητικό περιεχόμενο. Όπως για παράδειγμα δεν θα κρέμαγα στο λαιμό μου μενταγιόν με τετράγαμμα, αν και αποτελεί ένα όμορφο σύμβολο της αρχαιότητας που όμως παραπέμπει στη φρίκη του προηγούμενου αιώνα ή έστω ένα διπλό πέλεκυ, παρομοίως θα προτιμούσα να το πω πιο περιφραστικά ως κομμουνισμός με όλα τα προσδιοριστικά που παρέθεσες.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
10/02/2015 14:48

Τη διακήρυξη του δικαιώματος της απεργίας ως όρο για την ένταξη ενός κράτους στην Ευρωπαϊκή Ένωση ζήτησε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλης Γλέζος.
Απαπαπαπα. Πολύ χαλαρό τον βλέπω τον Μανώλη:
Τι θα πει δικαίωμα απεργίας;
Ωραία. Έχεις δικαίωμα να απεργείς. Μια ώρα κάθε χρόνο.
Ικανοποιημένοι; Όχι βέβαια.
Το σωστό θα ήταν να θέσει ποσοστά, όπως ο Βαρουφάκης στο μνημόνιο: 70-30.
70% απεργία και 30% δουλειά.
Και όχι μόνο αυτό.
Όποιο κράτος μέλος δεν καταφέρνει να διατηρήσει αυτά τα ποσοστά, θα φεύγει από την Ευρώπη.
Θα πηγαίνει στην Ασία ή όπου αλλού θέλει...

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 18 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[85.73.2xx.xxx]
10/02/2015 14:31

Point(s) accepted, Αγγελε. Με δύο επισημάνσεις:
"Ώσπερ γαρ την μέλιτταν ορώμεν εφ' άπαντα μεν τα βλαστήματα καθιζάνουσαν, αφ' εκάστου δε τα βέλτιστα λαμβάνουσαν, ούτω δει και τους παιδείας ορεγομένους μηδενός μεν απείρως έχειν, πανταχόθεν δε τα χρήσιμα συλλέγειν." (Ισοκράτης - Προς Δημόνικον).
Ο,τι καλό έχει, ο οποιοσδήποτε, θα το μάθω, υποτασσόμενος, κατ΄αρχήν, στην ανώτερη γνώσι του, θα γίνω καλύτερος και θα το φέρω στην Πατρίδα μου.
Με το άθλιο πόπολο που τεχνητά, εδώ και δεκαετίες και ανεξαρτήτως χρώματος παρατάξεως, προτάσσεται ως "Ελληνικός Λαός", ΔΕΝ πρόκειται να βγάλουμε άκρη.
Πρέπει, πρώτα, να δούμε τι καλό έχουν οι λοιποί και να τους ξεπεράσουμε. Μέχρι τότε, όμως, πειθαρχία και αδιάλλακτη προσήλωση στον στόχο - όχι, φυσικά, δουλική υποταγή, όχι, όμως, ΑΚΟΜΗ περισσότερο, άθλιο Θράσος.

Κατά τα λοιπά, εις α αφορά τα εις εαυτόν, θα επιμείνω: Ο Αριστοκρατικός Κομμουνισμός με εκφράζει απόλυτα (και λέγοντας "αριστοκρατικός", εννοώ αξιοκρατικός, φιλάλληλος, κανονιστικός, δίκαιος, δημιουργικός και αγέρωχος).

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/02/2015 14:20

Φίλε Θοδόση δεν είμαι σίγουρος αν απαντάς σε προηγούμενο σχόλιο σου που περιείχε διαφωνία μου. Την οποία δεν ανέπτυξα, ώστε το περιεχόμενο της απάντησης σου μάλλον σε εικασία περί της σκέψης μου φαίνεται να στηρίζεται, ή απλώς διατυπώνεις απόψεις σου απευθυνόμενος σε ένα συνομιλητή, κατά το πλατωνικό πρότυπο. Ίσως αυτό που θα συνήγαγε κανείς από το σύντομο σχόλιο μου είναι ότι η διαφωνία εδραζόταν στην ειρωνεία του σχολίου σου. Δεν αφορούσε όμως αυτήν, μολονότι με ενοχλεί γνωρίζω ότι είναι απολύτως αιτιολογημένη. Βεβαίως Γερμανία δεν οφείλει την ανάπτυξη στους αρχαίους ημών προγόνους, όμως την οφείλει κατά μέγα μέρος σε παράγοντες που δεν σχετίζονται μόνο με την εργατικότητα, την μεθοδικότητα, την τεχνολογική υπεροχή κλπ. Και για να μην μακρηγορώ, δεν επιθυμώ να κάνω μάθημα ιστορίας, ιδίως μάλιστα σε ανθρώπους (όχι εσύ φυσικά) που θεωρούν πχ την συμφωνία του 1953 μείωση χρέους, ας πάμε στις πιο πρόσφατες εποχές.

Το ευρώ είναι ένα νόμισμα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της γερμανικής οικονομίας και αποτέλεσε την κύρια αιτία ανάπτυξης της (σε επίπεδο εξαγωγών, εισροής κεφαλαίου, τεραστίου πλεονάσματος κλπ) εις βάρος των υπολοίπων πιο αδύναμων χωρών της Ευρώπης. Αυτό αποδεικνύεται από την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών της τελευταίας 15ετίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η Γερμανία μόνη της δεν θα αναπτυσσόταν, όχι όμως στον μεγάλο βαθμό που το πέτυχε (αν και εκεί ακόμα εις βάρος μεγάλου τμήματος της κοινωνίας...).

Γνωρίζεις καλά τις απόψεις περί της μοναδικής εναλλακτικής που έχει ένας λαός αποφασισμένος να διεκδικήσει το δικαίωμά του σε ελεύθερη χώρα για να αναπτυχθεί σωστά και προς όφελος του λαού της, και αυτό περνά μόνο από την απόλυτη μετωπική σύγκρουση και την πλήρη διαγραφή χρέους. Το οποίο έχουμε ως λαός πληρώσει δεκάδες φορές από την ίδρυση του προτεκτοράτου (ακόμα πληρώνουμε δάνεια του πολέμου οπερέτα by the way). Προφανώς δεν διαφωνώ καθόλου στα όσα προσάπτεις στην σημερινή «αριστερή» κυβέρνηση, μπορώ να προσθέσω και άλλα τόσα από απλή ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων, όπου ο προσεκτικός θα έβλεπε ότι οι δηλώσεις Σαμαρά το 2012 ήταν μακράν πιο θετικές για την ελληνική κοινωνία (στα χαρτιά και οι δύο). Ναι, το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας των τελευταίων δεκαετιών ήταν η εξίσωση των αδυνάμων με τους ανίκανους! Διαφωνώ όμως μαζί σου ότι η ΕΕ έχει την παραμικρή διάθεση να διαγράψει το ελληνικό χρέος, αλλά ναι, στο απίθανο αυτό ενδεχόμενο, τότε θα βρεθούν πολλοί να παρακαλάνε, γιατί δεν μπορούν να βάλουν τον πρωκτό τους κάτω να ανοικοδομήσουν ΧΩΡΑ. Ας είναι, επίτρεψέ μου να είμαι πιο αισιόδοξος για ένα σημαντικό μέρος ελλήνων. Κομμουνιστής δεν αυτοπροσδιορίζομαι πάντως για λόγους αρχής, το βιοτικό μου επίπεδο είναι υψηλό και προσωπικά νιώθω άσχημα να αυτοχαρακτηριστώ κάτι που, κατά την γνώμη μου φυσικά., επιβάλλει μια αντίστοιχη συνολική στάση ζωής και δεν συνάδει πχ με λιμουζίνες ή σημαντικά έξοδα για διακοπές. Δεν μου απαγορεύεται πάντως να θεωρώ τον εαυτό μου αριστερό, σαν στάση ζωής.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
απο-λιθώμενος[212.205.0xx.xxx]
10/02/2015 13:10

Εμείς τι φταίμε ρε μάγκες αν μέσα στην καρδιά της μεγαλύτερης καπιταλιστικής κρίσης των τελευταίων ετών,
εσείς έχετε καταλάβει ότι αυτό που μας απειλεί είναι ο κομμουνισμός ;
χαχαχαχα
Φαντάσματα βλέπετε και εν έτει 2015 μας μιλάτε για το 'φάντασμα του κομμουνισμού που πλανάται πάνω από την ευρώπη'.
Το 1848 τα έγραφε ο κάρολος αυτά βρε εσείς.
Και εσείς θυμηθήκατε σήμερα που οι πολυεθνικές θέλουν να κάνουν τα παιδιά μας σκλάβους και οι τράπεζες να μας πάρουν τα σπίτια,
να μας εκδηλώσετε τις ιδεολογικές και ιστορικές σας ανησυχίες για τον κομμουνισμό ;
Πάει ρε παιδιά ο κομμουνισμός. Πέθανε. Τι χοροπηδάτε πάνω στο κουφάρι του ;
Σας έδερνε ο κομμουνιστής θείος σας όταν ήσασταν μικροί και έχετε απωθημένα ;
Φτιάξτε μια αντικομμουνιστική λέσχη προβληματισμού και μαζευτείτε εκεί όλοι οι χορτάτοι και αλαφροϊσκιωτοι να κάνετε τις αναλύσεις σας.
Ψυχογράφημα θα σας κάνουμε για τη συντριβή που νιώθει από το φθόνο των κομμουνιστών ο επιτυχημένος εαυτός σας ;
Που δεν έχετε καταλάβει ούτε τι συνέβη, ούτε τι συμβαίνει, ούτε τι θα συμβεί στην ήπειρο και δε ξέρετε που πατάτε και που βρίσκεστε.
Κάντε φοοοουυυυυ να φύγει το φάντασμα του κομμουνισμού μάγκες γιατί σήμερα πέφτει η Αθήνα, αύριο η Στοκχόλμη και μεθαύριο το Λουξεμβούργο.
χαχαχαχα
Κοιτάξτε να συνέλθετε φουκαράδες που κυνηγάτε στον ύπνο σας κομμουνιστές ενω χρωστάτε 325δις και οι δανειστές έχουν έρθει να σας πάρουν και τα σώβρακα.

Υ.Γ : για το Διονύση δε ξέρω, αλλά ο άλλος ο Μεσονύκτης το έφαγε το σταλινοψέκασμα στα νιάτα του όπως δηλώνει. Μόνο που ο σταλινισμός δεν είναι μια επιπόλαια ασθένεια για να περάσει με μια επιτυχημένη καριέρα και δυο ακριβά αυτοκίνητα. Ζεί μέσα σου και κατευθύνει για πάντα τη δογματική και στρατευμένη σκέψη σου. Και οσο κι' αν αλλάζεις στρατόπεδα, πάλι σταλινικός παραμένεις. Και φυσικά εκτός πραγματικότητας όπως άλλωστε προκύπτει και από την πολιτικη ανάλυση της κατάστασης και το κάλεσμα στον κόσμο να αντισταθεί στους κομμουνιστάς!!!Μια φορά σταλίνας, πάντα σταλίνας.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[85.73.2xx.xxx]
10/02/2015 12:15

Μέχρι τότε, δυστυχώς, θα συνεχίσω να οδηγώ είτε την τριαμισάλιτρη είτε την πεντάλιτρη τις οποίες, λόγω του αδίκου αυτού συστήματος, υποχρεώθηκα να αγοράσω μόνος μου.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
10/02/2015 11:59

Για μένα, βλέπεις, ο "κομμουνισμός" έγκειται στο Πολίτευμα όπου άπαντες ανεξαιρέτως έχουν την δυνατότητα να οδηγούν το αντίστοιχο μιάς τρίλιτρης, τουλάχιστον, γερμανικής λιμουζίνας.

ν' αγιάσει το στόμα σου! Πάντα το φωνάζω ότι τον κομμουνισμό υποστηρίζουν όλοι οι αποτυχημένοι. αυτοί που δεν μπορούν να αποκτήσουν αγαθά με την αξία τους και θέλουν να τα αποκτήσουν με νόμους στα μέτρα τους.

Σε όλους όσους υποστηρίζουν ότι δεν είδαμε τον Έναν και Αληθινόν Κομμουνισμό τους εκφράζω ένα ερώτημα: Γιατί τότε όπου επιχειρήθηκε το αποτέλεσμα ήταν η υπέρτατη φτώχεια και η υπέρτατη καταπίεση; Ξέρεις γιατί; γιατί στον κομμουνισμό (τον Ένα και Αληθινό) το κράτος ελέγχει όχι μόνο όλα όσα ελέγχει και στον κοινό φασισμό αλλά και την παραμικρή οικονομική δραστηριότητα, και την εργασία σου και το που θα κατοικείς καλυμένα πίσω από το λαϊκίστικο κατοικία και εργασία για όλους. Όχι στον κομμουνισμό δεν υπάρχει προσωπικό καταφύγιο όπως στον κοινό φασισμό.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[85.73.1xx.xxx]
10/02/2015 11:47

Διαβάστε τι είπε (απόσπασμα από άλλο άρθρο της εφημερίδας:

"" Όπως είπε, το σχέδιο Β’ είναι να υπάρξει χρηματοδότηση από άλλη πλευρά, μπορεί να είναι κάλλιστα οι ΗΠΑ, μπορεί να είναι η Ρωσία, μπορεί να είναι η Κίνα ή άλλες χώρες

Σύμφωνα με τον κ. Καμμένο, ήδη οι ΗΠΑ έχουν ενδιαφερθεί για τον ορυκτό πλούτο της χώρας και μία «διακρατική συμφωνία με τις ΗΠΑ θα μπορούσε να δώσει τη δυνατότητα εκδόσεως ομολόγων μελλοντικών κερδών».

«Δεν πρόκειται εμείς έχοντας λαϊκή εντολή και τη στήριξη του ελληνικού λαού -όταν μας πουν σας κόβουμε τη στρόφιγγα παρανόμως- να μην κοιτάξουμε το καλύτερο της χώρας», διεμήνυσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας. ""

Δηλαδή αν αντί των Καναδών στη Χαλκιδική πάνε οι Αμερικάνοι ...... το περιβάλλον δε θα επιρεάζεται στις Σκουριές!!!!

Αυτό θα έχει "ρίτρα ανάπτιξης" και άρα δε θα είναι υποθήκευση!!!

Ουέ υμήν (και ημήν) Γραμματείς και Φαρισαίοι.

Πέραν τούτου όμως είδαμε και πόσα έδωσαν οι Ρώσοι στην Κύπρο για να σώσουν δικά τους χρήματα και όχι να δώσουν σε ένα μπαταχτσή που σήμερα είναι εδώ και αύριο εκεί (Ο.Φ.Α. - όπου φυσά ο άνεμος - τους λένε στο χωριό μου. Το πρόβλημα που θα προκαλέσουν οι ΗΠΑ στα Fadoms και στα Abrams δεν το μετράμε- δε μας νοιάζει είμαστε ειρινικός λαός εμείς - αυτά τα πήραμε έτσι για να τα έχουμε!!! Αν μάλιστα τους θέλουμε μόνο για "γεφυροποιούς" μιας και ενέργεια θα παράγουμε σε λίγο μόνοι μας!!!!!

Μετά αν τελικά αυτή η "γέφυρα" χτιστεί από Κινέζους, ότι και να κάνουμε ή πούμε "Κινέζικη" θα είναι και ξέρουμε τι είναι Κινέζικο.

Αλήθεια ξέρει / ρώτησε κανένας πόσο κοστίζει στη Βραζιλία η εξώριξη από περίπου το ίδιο βάθος του πετρελαίου και Gas στο Campos basin? Μπορεί να ερωτηθούν οι 2 Ελληνικές εταιρείες που έχουν χρονοναυλωμένα τα Shuttle tankers που έφτιαξαν προ 2 ετών εκεί . Μήπως - λέμε τώρα - μήπως είναι στο ριχό drill στα 105,5 USD και στα άλλα που είναι πάνω από 5,000 m drilling στα 120,7 USD.

Με τρέχουσα τιμή να δεχτούμε 52 USD πόσα δισ. θα .... βγάζουμε το χρόνο, από τα οποία θα βάζουμε και στη στήριξη των Ασφαλιστικών Ταμείων; (όπως η Νορβηγία)

Μήπως να δούμε την πραγματικότητα και να δούμε τι μποροιύμε να πάρουμε με καλλίτερες συνθήκες και να .... μένει το βύσσινο που λέγεται "πολιτικό κόστος";

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[85.73.2xx.xxx]
10/02/2015 11:11

To γνωρίζω, πολύ πρότερον και πολύ εναργέστερον της ορθοτάτης παρατηρήσεώς σου, πάντοτε αγαπητέ μου DKK. Για την ακρίβεια, τον έχω, ήδη, υποστεί.

Γόνος Oικογενείας με περγαμηνές, στο ΚΚΕ, χιλιομέτρων (επανειλημμένες οι προτάσεις, στον Πατέρα μου, να δεχθεί την θέσι του Μέλους της Κεντρικής Επιτροπής/Βουλευτού, κατά το μεταξύ 1950 - 1985 διάστημα, πράγμα για το οποίο με επληροφόρησαν, καθ΄όσον δεν το εγνώριζα...οι εν Ελλάδι και αλλαχού Υπηρεσίες Πληροφοριών! Αρνήθηκε, πάντοτε. Τώρα, μετά ώριμη σκέψι, γνωρίζω το γιατί, αν και ποτέ δεν το ομολόγησε, ούτε υπαναχώρησε από τις απόψεις του στο ελάχιστο. Ηταν, βλέπεις, περισσότερο Ανθρωπος, Δημοκράτης και Ελληνας παρά οπαδός!), κατατάχθηκα, αυθωρεί άμα τη εισόδω μου εις την Ενδοξο Νομική Σχολή του Αθήνησι Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, εις την ΚΝΕ, όπου και διέτριψα επί ικανό διάστημα, ετών.

Το 19.. κατηγορήθηκα για το βαρύτερο από όλα τα παραπτώματα: τον φραξιονισμό (σε καιρούς οξυμμένους, μπορεί να είχα την τύχη του Kirov, του Τrotsky ή άλλων, πολλών). Αιτία η άποψή μου οτι η Σοβιετική Ενωση, με την ανισομέρεια της οικονομικής της ανάπτυξης και την ανελευθερία της πολιτικής και κοινωνικής της ζωής, είχεν εκτραπεί του αληθούς της στόχους, καταστάσα αντικομμουνιστική, και ότι θα έπεφτε εκ των έσω, πολύ σύντομα.

Ποιός είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Σε Γενική Συνέλευση της Κομματικής Οργανώσεως της Νομικής, παρουσία Ολομελείας, δεκάδων μελών, μου απηγγέλθη η κατηγορία. Ως υπεράσπισι επέλεξα τον εαυτό μου.

Αποτέλεσμα: ΔΕΝ διαγράφηκα!

ΕΚΕΙ να δείς ποιός είδε όχι τον Θεό, αλλά και όλους τους Αγίους μαζί! Με εντολή της Κεντρικής Επιτροπής, η οποία, πιά, είχε ανησυχήσει, έγινε νέα συνέλευσι, όπου, πιά διαγράφηκα, με ελάχιστη πλειοψηφία και με εντολές δρακόντειες.

Λίγα χρόνια μετά, το 1989, Ευρωπαίος Ταξιδιώτης, πιά, βρέθηκα στο Βερολίνο, αυτόπτης μάρτυς της καταδαφίσεως του Τείχους. Θλίψη βαθιά, αλλά όχι άγνοια της αιτίας. Και ικανοποίησι, έστω πικρή, γιατί είχα, τελικά, απόλυτο Δίκαιο.

Διατήρησα, πολύ συνειδητά, την Πίστι μου στο Δόγμα, αλλά όχι, προς Θεού, στην οχλοκρατία και στην δαιμονοποίηση της κακώς εννοουμένης λαικής κοινής γνώμης. Ούτε και θα αλλάξω.

Μην φοβάσαι, πάντως, εάν το Καθεστώς, ποτέ, αλλάξει και έλθει Ελευσις Κυρίου, δηλαδή πραγματικός Κομμουνισμός, πιθανότατα θα με γνωρίσεις ως Γενικό Γραμματέα του Κόμματος (τώρα, το ποίου ακριβώς, είναι άλλο ζήτημα!).

Για μένα, βλέπεις, ο "κομμουνισμός" έγκειται στο Πολίτευμα όπου άπαντες ανεξαιρέτως έχουν την δυνατότητα να οδηγούν το αντίστοιχο μιάς τρίλιτρης, τουλάχιστον, γερμανικής λιμουζίνας. Για μένα, επειδή δουλεύω λίγο περισσότερο, άντε, να είναι τετράλιτρη, με το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού: full extra.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 5 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 86
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 85
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Διπλή Καταχώρηση1

Δημοφιλή