Το ατύχημα που άφησε τον Ζιλ Μπιανκί σε κρίσιμη κατάσταση με σοβαρά εγκεφαλικά τραύματα στη διάρκεια του ιαπωνικού γκραν πρι οφείλεται σε κακή τύχη, παρά σε κακή εκτίμηση από τους αγωνοδίκες, όπως δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος της πίστας της Σουζούκα.
Ο 25χρονος οδηγός της Marussia υπέστη τον απειλητικό για τη ζωή του τραυματισμό την Κυριακή, όταν έχασε λόγω υδρολίσθησης τον έλεγχο του μονοθεσίου του στη βρεγμένη πίστα και χτύπησε με δύναμη στο πίσω μέρος ενός γερανού, που βρισκόταν στο σημείο για να μεταφέρει την κατεστραμμένη Ζάουμπερ του Άντριαν Σούτιλ.
«Οι αγωνοδίκες σήκωσαν διπλές κίτρινες σημαίες μετά το ατύχημα του Σούτιλ, που σημαίνει ότι οι οδηγοί έπρεπε να επιβραδύνουν στην ταχύτητα, κατά την οποία μπορούν να σταματήσουν άμεσα το μονοθέσιο, αλλά δυστυχώς το μονοθέσιο του Μπιανκί υδρολίσθησε και έπεσε με δύναμη στο σημείο του ατυχήματος, κάτι που ήταν κακή τύχη» δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος Τύπου της πίστας της Σουζούκα, Μασαμίτσι Μιγιαζάκι.
Το ατύχημα έδωσε πρόωρο τέλος στο κυριακάτικο γκραν πρι, με τον νικητή του αγώνα Λιούις Χάμιλτον και τους υπόλοιπους ανθρώπους της Φόρμουλα Ένα να στρέφουν την προσοχή τους στον πιλότο από τη Νίκαια, ο οποίος είναι απόφοιτος της ακαδημίας νεαρών οδηγών της Φεράρι και μέλος της ακαδημίας οδηγών της «σκουντερία».
Τα βρετανικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) άρχισε επείγουσα έρευνα για το συμβάν. Η "Daily Telegraph" έγραψε χθες ότι ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, ζήτησε απευθείας από τον αγωνιστικό διευθυντή της ομοσπονδίας, Τσάρλι Γουάιτινγκ, να συντάξει τη σχετική έκθεση πριν από το γκραν πρι της Ρωσίας, που θα διεξαχθεί την Κυριακή στο Σότσι.
Το ατύχημα του Μπιανκί ήταν το πιο σοβαρό με εμπλοκή οδηγού σε αγωνιστικό τριήμερο από το ουγγρικό γκραν πρι του 2009, όταν ο -τότε οδηγός της Φεράρι- Φελίπε Μάσα τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι από θραύσμα που ξεκόλλησε και «εκτοξεύθηκε» από το μονοθέσιο του Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο Βραζιλιάνος ανάρρωσε πλήρως από εκείνο το ατύχημα και έτρεχε μάλιστα την Κυριακή για λογαριασμό της Γουίλιαμς.
Πηγή: ΑΜΠΕ, Ρόιτερ